Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نجات بندر -> آخرين خبر - آخرين اسكرين شات
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 5 مرداد 1385 - 03:39
پاسخ بصورت نقل قول
نه ديگه نسخه هاي دمو نمياد . چون دمو هاي قبلي هم حدودا كار رو معرفي ميكنن .نسخه كامل بازي حدودا 3 ماه ديگه تموم ميشه .(يعني مجبوره كه بشه )

تا مطمپن نشم از چيزي استفاده نميكنم . نميخوام آبروي خودمو ببرم .

پارتيكل سرعت رو پايين مياره ولي اگه سرش وقت بزاريم و درست طراحي كنيم آسيبي نميزنه . خيلي زيباست و اين زيبايي ارزش كار كردن رو داره .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


5 شنبه 5 مرداد 1385 - 08:19
پاسخ بصورت نقل قول
خوب اگه بتونی براش Option بذاری و کاربر بتونه پارتیکل سیستم رو بزاره یا حذف کنه خیلی خوب میشه.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


1 شنبه 8 مرداد 1385 - 02:02
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

خوب اگه بتونی براش Option بذاری و کاربر بتونه پارتیکل سیستم رو بزاره یا حذف کنه خیلی خوب میشه.


نه جاي نگراني نيست . من خيلي با پارتيكل كار كردم . مثلا تو بازي اگه بمب بيافته تو آب يه جور آب ميپاشه بالا و اگه تير بزنيد تو آب يك جور ديگه و اگه رو خشكي باشه يك جور ديگه . همه اين تنوع به كمك پارتيكل سيستم انجام شده و بي نقض داره كار ميكنه .ذره اي هم اختلال نداره .

فكر ميكنم خودم يك مقاله درباره استفاده و اشكالات پارتيكل سيستم تو gm نوشته بودم .
خود گیم میکر هم اومده تو نسخه 6.1 اینو گفته و خواسته اصلاحش کنه ( با اضافه کردن افکت ها ) که عملا کار خاصی نکرده .... بگذریم .



در مورد اين جيپ هم بگم كه با هر سختي اي بود تمومش كردم و تو بازي هم تست شده .
از حركت و مولفه هاي حركتيش گرفته تا برخورد ها و آخرش هم انفجارش . خيلي عالي عمل مي كنه . كلا يك فيزيك خيلي خوب و ساده واسه يك ماشين در محيط ايزومتريك داره . لازم شد چند تا اسكرين شات از اين جيپ توي بازي بزارم .( مخصوصا وقتي كه قرار كنار پل منفجر بشه ...)

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

Re: آخرين خبر - آخرين اسكرين شات
نويسنده
پيغام
mehdico
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 19 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 1524
محل سكونت: اهواز


1 شنبه 8 مرداد 1385 - 20:23
پاسخ بصورت نقل قول
--------------------=
mory نوشته:


...براي پوشش گياهي بازي تا اينجا 4 مدل متفاوت درخت كه همه هم متحرك اند طراحي شده ...




احتمالاً با کورل دراو طراحیشون نکردی؟




--------------------=
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


4 شنبه 11 مرداد 1385 - 03:06
پاسخ بصورت نقل قول
اينم عكس ماشين در حين عمليات تو بازي .





مشكل برخورد اصلا نداره . يعني هيچ وقت گير نميكنه و داخل چيزي نميره . قابل توجه سميع جون .

كر اسوني نيست . سعي كنيد يك ماشين مثل اين بسازيد اگه اشكتون رو در نياورد . كاليژن چكينگ يكي از نفت انگيز ترين بحث هاي ساخت بازيه . فقط خدا رحم كرد. زاستي جيپه پشت ديوار هم ميره . يعني تقريبا مشكل ساخت ديوار هم حل شد . مشكلي كه به خاطر استفاده از الگريتم ساده ي depth=-y ايجاد ميشه ....بگذريم .

نقل قول:
احتمالاً با کورل دراو طراحیشون نکردی؟


به خدا اون درختها داد ميزنن كه با مكس كار شده . اونهايي كه با مكس كار كردن و يكمي هم از بقيه دقيقترن ميدونن چرا . اسكرين شاتش تو محيط مكس رو ميخواين ببينين ؟‌

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


4 شنبه 11 مرداد 1385 - 16:10
پاسخ بصورت نقل قول
خسته نباشی مرتضی. شات بالا دهن آدمو آب میندازه. معلومه خیلی روش کار کردی. امیدوارم که با بستن قرارداد جواب این زحمتت رو درست و حسابی گرفته باشی.

نقل قول:

كاليژن چكينگ يكي از نفت انگيز ترين بحث هاي ساخت بازيه .


نفرت انگیز؟ واسه چی؟ Very Happy

نقل قول:

كر اسوني نيست . سعي كنيد يك ماشين مثل اين بسازيد اگه اشكتون رو در نياورد .


چیکار کردی؟ circular collision detection ؟

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
فرهود
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 2 مهر 1383
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: تهران


4 شنبه 11 مرداد 1385 - 23:22
پاسخ بصورت نقل قول
پسر خسته نباشي .خيلي خوشگل شده . خدا قوت !Laughing
برخوردها واقعا وقت آدمو مي خوره ! Neutral
مشكل depth را چطور حل كردي؟ سيستم رسم خطي كار مي كرد يا من اشتباه مي كردم ؟
آقا يه كادر سياه تو تصوير بالا ديده ميشه كه از جلو چمن ها و پشت ديوار رد شده !!؟؟ نميدونم شايد من اشتباه مي كنم ؟ Confused

فرهود
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 13 مرداد 1385 - 03:38
پاسخ بصورت نقل قول
اولا از غلط املايي هاي زياد خودم تعجب ميكنم و متاسفم .

نقل قول:

. شات بالا دهن آدمو آب میندازه.

واي امروز يك كار بهتر كردم . لاستيك ها هم با چرخش فرمان حركت ميكنن . اين ديگه واقعا تموم كرده .

نقل قول:

امیدوارم که با بستن قرارداد جواب این زحمتت رو درست و حسابی گرفته باشی.

ممنونم علي آقا .
نقل قول:

چیکار کردی؟ circular collision detection ؟

من نميدونم اين يعني چي . ولي من يك مشت خط و نقطه رو دور رو بر ماشين گذاشتم كه داپما موقعيت خودشون رو نسبت به ماشين و چرخش ماشين و موانع اطراف بررسي ميكنن و نتيجه رو به ماشين ميدن كه بفهمه مانع جلوشه يا نه . غير از اين كار هيچ كاري نميشه كرد . اين دمو 3 مگابايته . اگه شد ميزارم ببينين . با خطاي 99 ٪ كار ميكنه . و اصلا هم در هيچ مانعي گير نميكنه .يا ازش رد نميشه .
نقل قول:

پسر خسته نباشي .خيلي خوشگل شده . خدا قوت !

خوشگلي از نظر تكنيكي رو قبول دارم ولي خوشگلي گرافيكيش رو ديگه آبمون نكن . بخدا وقت ندارم و محدوديت زماني اجازه نميده بهتر كار كنم .
نقل قول:

مشكل depth را چطور حل كردي؟ سيستم رسم خطي كار مي كرد يا من اشتباه مي كردم ؟

من اصلا از رسم خطي استفاده نمي كنم . حتي تو دريايي كه طراحي شد هم از اون سيستم استفاده نكردم . من روش 8 روز كامل كار كردم و نتايج فوق العاده اي گرفتم . (در طراحي دريا )
در مورد ديوار هم يك جور فريب چشميه . چيز خاصي نيست . دقت كن ميبيني . اگه هم دمو رو بدم ديگه كاملا متوجه ميشي . اما ماشين كاملا پشت ديوار ميره و مشكلي نيست .
نقل قول:

آقا يه كادر سياه تو تصوير بالا ديده ميشه كه از جلو چمن ها و پشت ديوار رد شده

دوربين روي ماشين قفل ميشه و با حركت ماشين تو صفحه حركت ميكنه . اما در 2 جهت ماشين از كادر ميزنه بيرون كه داشتم اون رو اصلاح ميكردم .
او خطوط هم خطوط حساس مربوط به دوربينيه كه واسه ++gm طراحی شده که به کمک اونا کادر ویو رو حرکت میدیم . من معمولا هیچی رو دست گیم میکر نمیدم . ایناهم تو بازی دیده نمیشه . مرسی دقت ...

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
فرهود
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 2 مهر 1383
تعداد ارسالها: 100
محل سكونت: تهران


جمعه 13 مرداد 1385 - 11:20
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
ديگه آبمون نكن . بخدا وقت ندارم و محدوديت زماني اجازه نميده بهتر كار كنم


مرتضي جان .من كاملا صادقانه عرض كردم و قصد -خدايي نكرده- ديگه اي نداشتم Crying or Very sad.كسي اينجا از شرايط و محدوديتهاي زماني پروژه بي خبر نيست و همه به كار خوبي كه داري با اين شرايط تمومش مي كني واقفيم . يه تشويق حداقل كاريه كه مي تونيم انجام بديم . بنابراين :
keep up the greatwork
Laughing

فرهود
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


جمعه 13 مرداد 1385 - 22:22
پاسخ بصورت نقل قول
mory جان خسته نباشي.
كارت واقعا عاليه.
اميدوارم هر چه زوردتر نسخه اصلي بازي آماده بشه.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |