Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نجات بندر -> آخرين خبر - آخرين اسكرين شات
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5  بعدي

آخرين خبر - آخرين اسكرين شات
نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


1 شنبه 15 آبان 1384 - 02:25
پاسخ بصورت نقل قول
آخرين اسكرين شات . فكر نكنم تا يه مدت چيز جديدي اينجا بزارم . حجم كار به شدت داره ميره بالا .

تا همين جا براي مراحل استراتژيك بالاي 200!!!! تا اسپريت طراحي كردم و بيش از 150 آبجكت برنامه نويسي شده !!! كه فكر كنم همين قدر هم براي تكميلش نياز باشه .سيستم بر مبناي مپ اديتور درست شده . يعني هر يك از اين دويست و خرده اي اسپريت طوري طراحي شده كه با بلوك مجاور همپوشاني گرافيكي و برنامه اي داشته باشه . اگه تكميل بشه يه بچه هم ميتونه واسه اين بازي مرحله طراحي كنه .

وسواس چيز بديه . فقط براي پوشش گياهي بازي تا اينجا 4 مدل متفاوت درخت كه همه هم متحرك اند طراحي شده . كه چيزي حدود 50 ساعت وقت گرفت ....

برام دعا كنيد بچه ها . از خستگي دارم ميميرم . ديروز ركورد زدم . 16 ساعت در يكروز !!!!!!!!!!!!

اين اسكرين شات از مقر ستاد فرماندهي نيروي دريايي يه . شما به راحتي ميتونين پشت ساختمونا هم برين و بين درختا چرخ بزنين . درختايي كه با وزش باد حركتش رو ميبينين .چيزي كه در كاماندوز 1 وجود نداشت .


_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MANI_CHET
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 9 آبان 1384
تعداد ارسالها: 82


1 شنبه 15 آبان 1384 - 07:28
پاسخ بصورت نقل قول
خسته نباشي دوست عزيز
اميدوارم تو كارت موفق باشي
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


1 شنبه 15 آبان 1384 - 09:06
پاسخ بصورت نقل قول
سلام پهلون
خسته نباشي
من يه سوال داشتم ايا game maker از برنامه نويسي شي گرايي پشتيباني مي كنه.
البته يه موقع خدايي نكرده فكر نكني كه مي خوام گيم ميكر ياد بگيرم Wink

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
فرهاد پورنصير
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 19 مهر 1384
تعداد ارسالها: 3
محل سكونت: رشت


1 شنبه 15 آبان 1384 - 11:26
پاسخ بصورت نقل قول
اي ول پسر ولي ايكاش اون ساحلو هم نشون بدي ملت حال كنن.

_________________
نجات بندر 2 شروع يك نهضت بزرگ براي تحول بازيهاي كامپيوتري در ايران.god speed to all of you
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 15 آبان 1384 - 17:27
پاسخ بصورت نقل قول
شات فوق العاده ای بود... انتظار نداشتم تا این حد روی جزییات کار کرده باشین... واقعا تبریک میگم هم بخاطر ساخت این بازی و هم بخاطر شکستن رکورد من ( 14 ساعت مداوم پشت کامپیوتر ) Laughing

در مورد آخرین دمویی که پست کرده بودین هم متاسفانه فرصت نشد که نظر بدم... خب همینجا بهش میرسیم... اولین مورد کوچکی بیش از حد کاراکترهاست... مخصوصا اینکه رزلوشن هم خیلی بالا نیست... در واقع تو شبیه سازی 2.5 بعدی شما دوربین مجازی خیلی بالا قرار گرفته و باعث شده که حالت Ortho مخصوص بازیهای استراتژیک این سبکی بهم بخوره... البته این نظر شخصی منه و تصمیم نهایی با خودتونه...

مورد دوم استفاده شدید از Alpha Map هست. ابعاد خونه های بازی شما تقریبا بزرگه و ترنسپرنت کردن همچین اشکالی خیلی به Cpu و Gpu فشار میاره... پیشنهاد شخصی من اینه که بکل بی خیال Alpha بشین و یا اینکه تو استفاده ازش خیلی دقت کنین... مثلا فاصله فعال شدن alpha با کاراکتر ها رو نصف کنین... با اینکه این دمو چندان سنگین نبود ولی چند بار روی سیستم من Lag زد و دلیلش هم به احتمال زیاد به این Alpha Mapping ربط داشت... چون GM تو این زمینه اصلا حرفه ای عمل نمیکنه...

مورد سومی که به ذهنم میرسه وسواس بخرج دادن در Collision هاست... فعلا ممکنه خیلی جالب باشه ولی بعدا اشک طراحو در میاره... اگه اسپریت های بازی شما از Precise collision detection استفاده میکنن پیشنهاد میکنم این گزینه رو برای همشون غیر فعال کنین... کلام آخر اینکه بهینه سازی یه موتور RTS رو به آخرین مرحله نندازین...


بگذریم... امیدوارم این بازی شما هر چه سریعتر آماده بشه... اسکرین شاتها واقعا امیدوار کننده هستن...



علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 16 آبان 1384 - 04:31
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من يه سوال داشتم ايا game maker از برنامه نويسي شي گرايي پشتيباني مي كنه.


والله گيم ميكر همه كاري ميكنه . تا منظورتون چي باشه . ميشه گفت بله . ما همه كاري كه ميكنيم اينه كه اشيا رو طراحي كنيم و واسه كل اتفاقاتي كه ممكنه تو بازي براش بيافته واسش برنامه بنويسيم . ميبيني ؟ به همين آسوني !!!!!!!!!!!!!1111

نقل قول:

در مورد آخرین دمویی که پست کرده بودین هم متاسفانه فرصت نشد که نظر بدم... خب همینجا بهش میرسیم... اولین مورد کوچکی بیش از حد کاراکترهاست...

رزلوشن بالا نبود . بردمش بالا . اينو بايد طوري ساخت كه طرف انتخاب كنه و گرنه كيفيت 1024 به شدت بهتر و زيباتره . خونه ها بزرگتر شد . كاراكترها هم آزمايشي يه . وقتي شكل كاراكتر تاييد شد اونومقت به دقت رو اندازه و شكلش كار ميكنم . الان خيلي كوچيكه .

نقل قول:

مورد دوم استفاده شدید از Alpha Map هست.

در اون نسخه كه شما ديديد همه چيز خودكار بود . در نسخه حاضر يك دگمه گذاشتم كه شخص بتونه تنظيم خودكار محو سازي رو از كار بندازه و با دگمه اسپيس هر وقت لازم بود اشيا رو محو كنه .

نقل قول:

ولی چند بار روی سیستم من Lag زد و دلیلش هم به احتمال زیاد به این Alpha Mapping ربط داشت

من در نسخه اي كه دارم كار ميكنم با وجود چيزي حدود 500 اسپريتي كه در صحنه وجود داره و هوش مصنوعي سنگيني ( البته نه پشرفته بخونين درپيت ) چيزي حدود 45 تا 50 فريم در ثانيه تو كامپيوتر خودم خروجي ميگيرم تازه با اجراي سنچرونايز . بدون اون تا 65 تا هم ميره . سي پي يو من اشكالي ايجاد نكرد . ولي بايد چند جا ديگه تست كنم . البته ماله من 2.4 سلرون با 64 مگ گرافيكه . كه يه سيستم معموليه .
نقل قول:

مورد سومی که به ذهنم میرسه وسواس بخرج دادن در Collision هاست...

آخ يكم دير گفتي علي جان . دهن منو سرويس كرد و تموم شد . الان در دوران نقاهت به سر ميبرم .

نقل قول:

کلام آخر اینکه بهینه سازی یه موتور RTS رو به آخرین مرحله نندازین...

من وب ديساين هم ميكنم و خوراكم optimization فايل هاست . نميزارم هيچوقت يك كيلوبايت اضافي تو برنامه وارد بشه . واسه همينه كه در مراحل روي آب مجبور به طراحي يه برنامه لودينگ شدم .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


2 شنبه 16 آبان 1384 - 04:38
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

اي ول پسر ولي ايكاش اون ساحلو هم نشون بدي ملت حال كنن.


بچه ها معرفي ميكنم . آقا فرهاد متخصص بازي هاي استراتژيك و فكري .

شايد از برنامه نويسي و اين حرفها هيچي سر در نياره . ولي اينقدر تو عمرش بازي كرده كه به اندازه همه موهاي سرش تو ذهنش پر از ايده و نظره . من از فرهاد كمك ميگيرم كه فقط به من ايده بده . تا الان هم خيلي مفيد بوده و كلي از مراحل رو خودش طراحي كرده .


پيشنهاد ميكنم وقتي ميخواين بازي بسازين از يكي از خوره هاي بازي دور و برتون كمك بگيرين . چون برنامه نويسي و كاراي گرافيك نكردن ذهنشون آزاده و فقط ايده ميدن . اونوقت ماييم كه با اجراي اون ايده ها ميتونيم كاراي تازه اي رو تحويل مردم بديم . وگرنه يك برنامه نويس يا گرافيست به تنهايي ايده چنداني تو ذهنش نداره .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Saeed_
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 5 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


4 شنبه 5 بهمن 1384 - 23:17
پاسخ بصورت نقل قول
Crying or Very sad
گر چه میدونم هیچ کس جواب پیغام های منو نمیده
ولی بازم مینویسم .

دمتون گرم که انقدر اصالت دارین و کارتون درسته
راستی کارم داده یا فقط عکسش باحاله

تا بعد یا حق ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 6 بهمن 1384 - 01:39
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

دمتون گرم که انقدر اصالت دارین و کارتون درسته
راستی کارم داده یا فقط عکسش باحاله


اينم جواب شما . اولا متشكر از لطفتون دوم اينكه اگر خدا بخواد خيلي دور نيست .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


5 شنبه 6 بهمن 1384 - 19:59
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

پيشنهاد ميكنم وقتي ميخواين بازي بسازين از يكي از خوره هاي بازي دور و برتون كمك بگيرين

اين آدمهاي به قول شما خوره بازي كه مخشون پر ايده باشه همچين رو زمينم نريخته كه به اين راحتي ميگي از يكي از اينهايي كه دور و برتونه كمك بگيريد.ايده دادن هنريه كه خدا به هر كسي نداده و نميده.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 5 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |