Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نجات بندر -> مسير ياب شخصيت اصلي آماده شد
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي

مسير ياب شخصيت اصلي آماده شد
نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 15 مهر 1384 - 03:44
پاسخ بصورت نقل قول
بالاخره بعد از كلي شكست خوردن ميشه گفت موفق شدم . تو چي ؟

مرحله سوم وقتي كه بازي تبديل به بازي استراتژي ديد از بالا ميشه اين شخصيت اصلي بايد بتونه در بين اشيا مختلف حركت كنه . مسيرشو تشخيص بده و موانع رو دريبل ! بزنه .همونطور كه ميبينيد با اينكه من بالاي خونه رو كليك كردم و تازه سمت راست كاراكتر هست - ولي اون داره به سمت چپ ميره تا بتونه پله ي جلوي خونه رو رد كنه...در ضمن طوري طراحي شده كه خيلي راحت ميشه با تايم لاين بهش برنامه داد كه مثلا يه جا نگهباني بده ...



بعد از چندين بار شكست خوردن تو برنامه نويسيه اين كار بالاخره موفق شدم . به زودي يه دموي كوچيك از اين مرحله ميزارم كه اگه اشكالي داره بهم بگين . شايد اينكار براي شما آسون بوده باشه الان دارين توي دلتون به سادگيه كار من مي خندين .ولي براي من واقعا نااميد كننده شده بود .حسابشون بكنين كه من بايد همزمان با برنامه نويسي شخصيت رو طراحي ميكردم و حركت ميدادم و از زواياي صحيح كه خيلي هم تنظيمش سخت و خطرناكه رندر ميگرفتم و از طرفي بايد آبجكت ها رو هم طراحي كنم و تست بگيرم ازشون و همزمان ... بي خيال .

حالا فقط مونده كه يه سري آبجكت هاي پر كننده مثل راه و خونه و وسايل بار انداز و يه انبار بزرگ رو اضافه كنم . همچنين سربازهاي روس رو طراحي كنم و شخصيت اصلي داستانو بندازم تو جونشون !!!

يادتون نره . برام دعا كنيد .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


جمعه 15 مهر 1384 - 23:07
پاسخ بصورت نقل قول
والله تا اونجایی که می بینم این کار اصلا" جالب نمی شه . یکدفعه از دید اول شخص که کشتیت بود می خوای بری تو استراتژیک ؟؟؟ این به نظرم اصلا" جالب نیست بازیگر شوکه میشه . می تونستی کمی از توابع 3 بعدی سازی GM استفاده کنی تو فارومش باهاش مسابقه رالی نوشتن . به هر حال اینجوری درست نیست که 6 ماه بشینی 1 مرحله طراحی کنی بعد 6 ماه دیگه هم مرحله بعد که کاملا" عوض شده . باید از مرحله یک بصورت یک Engine استفاده کنی تا مراحل بعد راحتتر بشه . به هر حال خود دانی . موفق باشی .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 16 مهر 1384 - 03:11
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

به هر حال اینجوری درست نیست که 6 ماه بشینی 1 مرحله طراحی کنی بعد 6 ماه دیگه هم مرحله بعد که کاملا" عوض شده . باید از مرحله یک بصورت یک Engine استفاده کنی تا مراحل بعد راحتتر بشه . به هر حال خود دانی . موفق باشی

متوجه نشدم .منظورت اينه كه سخته ؟ كه من ميميرم واسه اين سختيا . اصلا بايد سخت باشه . كه بازيگر هم براي كاري كه كردم اهميت قائل بشه و وقت بزاره .
اوني كه گفتي هم موتورشو آماده كردم . اون از همه آسون تر بود . اون مرحله ي آخره .ديد مستقيمه.. داستانشم اينه كه ... .

اما درباره اين كه يهو .بياد بشه استراتژي .
1- من كه خودم عمرا حاضر نيستم توي يك بازي از اول تا آخرش بشينم هواپيما و كشتي بتركونم .اونم رو دريا . ممكنه بازيگر دريا زده بشه!!! خيلي بي مزه ميشه . من اون موتور رو واسه لذت بردن درست كردم . نه اينكه باهاش يه بازي رو پر كنم . نميخوايم كه آب تحويل مردم بديم .
2- بعد از مرحله 2 قراره كلي دمو بسازم كه بازيگر به تدريج در جريان عمليات قرار بگيره . مطمئن باشيد يه دفعه نميپره تو يه بازيه استراتژي .
3- سعي ميكنم نظر همه رو جلب كنم . من هم اينجا مهم نيستم . دوست ندارم با اين جمله بازيگر روبه رو بشم كه " تا آخر همينه ...؟؟؟"
مرسي كه توجه كرديد . ممنون .ولي دمو رو ببيني نظرتون عوض ميشه . شايد مرحله روي دريا يادتون بره !!!

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


شنبه 16 مهر 1384 - 04:19
پاسخ بصورت نقل قول
حق با مرتضاست اينطور تنوعها خيلي بازي رو قشنگتر ميكنه شما اگه تو Play station1 بازي مورد علاقه من يعني DINO CRISIS 2 رو بازي كرده باشي بازيي كه سوم شخس است يه دفه دختره و پسره سوار يه جيپ ميشن و دو تا دايناسور دونبالشون مي افتند و پسره بايد با اون اسلحه روي جيپ(فكر كنم دوشيكا بود)بايد دايناسور ها رو بزنه يا يه تيكه باكشتي ميخوان برن تو يه جزيره ديگه دوباره دايناسور هاي پرنده و دايناسور هاي در يايي ميريزن دنبالشون و اونجام دوباره بازي FPS ميشه و بايد با توپ ليزري اونا بكشي. واين صحنه بازي خيلي قشنگ وبه ياد ماندني شده

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


شنبه 16 مهر 1384 - 07:13
پاسخ بصورت نقل قول
مرتضی جان

شما باید خودتون یک کاری بکنید که تنوع ایجاد بشه تو بازی . مثلا" بازی Air Strike 3D رو ببینید با اینکه Gulf Thunder اش هم اومده و هر کدوم هم 10 12 مرحله هست همشم هلیکوپتری هست کلی فروش کرده و طرفدار داره (با توجه به اینکه کار یک تیم خونگی هست و از اول تا اخر تقریبا" بدون موضوع باید بزنی همه چیز رو نابود کنی)

در مورد سیلوستر هم بگم که این 2 تا خیلی فرق می کنند اون بازی شما در هر صورت 3D بود در حالی که بازی آقا مرتضی در شروع کار حالت 3D رو به طرف القاء می کنه (با اضافه کردن محور Z مجازی) و یکدفعه 2D میشه . موفق باشی.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


شنبه 16 مهر 1384 - 09:01
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

در مورد سیلوستر هم بگم که این 2 تا خیلی فرق می کنند اون بازی شما در هر صورت 3D بود در حالی که بازی آقا مرتضی در شروع کار حالت 3D رو به طرف القاء می کنه (با اضافه کردن محور Z مجازی) و یکدفعه 2D میشه . موفق باشی.

خوب اينم حرفيه ولي به نظر من بهترين راه نظر سنجيه(هر چي بازيكن بگه!)

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 16 مهر 1384 - 21:22
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

والله تا اونجایی که می بینم این کار اصلا" جالب نمی شه . یکدفعه از دید اول شخص که کشتیت بود می خوای بری تو استراتژیک ؟؟؟ این به نظرم اصلا" جالب نیست بازیگر شوکه میشه


مرتضی جان به نظر من حق با سیروس جان هستش... البته شاید بشه در مورد پروژه شخصی و FreeLance شما یه مقدار تفاوت قایل شد ولی در مقیاس کلی نمیشه به این راحتی سبک بازی رو تو هر مرحله عوض کرد... در واقع ممکنه خیلی از گیمر ها از جمله خود من به چند نوع سبک محدود ( مثلا استراتژیک یا ماجرایی ) علاقه داشته باشیم و فقط بابت همون سبک پول بدیم...بنابراین بهتره تا حد ممکن از تغییر کلی سبک بازی تو هر مرحله خودداری بشه...

مورد دومی که ممکنه پیش بیاد اینه که طراحی و توسعه هر سبک بازی به مهارت های خاصی نیاز داره و اگه قرار باشه که برای همه این سبک ها وقت بزارید ، زمان بسیار زیادی رو برای توسعه سایر قسمتهای بازی از دست میدین... در واقع هیچ سبکی به حداکثر کارایی و کیفیت نمیرسه...

مورد سومی که وجود داره تقریبا شبیه مورد اوله... ممکنه یکی از چنین خلاقیت و تغییر سبکی خیلی خوشش بیاد ولی مهارت های لازم برای بازی در سبک های مختلف رو نداشته باشه و نتونه مثلا یه مرحله خاص رو رد کنه...که طبیعتا موقعیت بدی پیش میاد...

مورد آخری که به ذهنم میرسه نگاه به رفتار بزرگان این صنعت هستش... کمتر کمپانی هست که چنین بازی رو بیرون داده باشه... در واقع اگه بخوایم خیلی ساده به قضیه نگاه کنیم و وارد جزییات نشیم همین اینکه تا بحال در سبک مخلوط ( Surprised ) زیاد بازی ساخته نشده میتونه یه علامت سوال بزرگ رو بالای سر طراح ایجاد کنه...


برات آرزوی موفقیت میکنم
علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


1 شنبه 17 مهر 1384 - 02:28
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . اولا متشكر از همه كه به اين كار توجه كردن . حالا بزارين منم بگم .

1- حرف همه تون رو قبول دارم . ولي چي كار كنم وقتي شخصيت اصلي بازي يه پاش تو دريا بوده و يه پاش تو خشكي گناه من چيه ؟ اين مرحله نسخه نسبتا پيشرفته اي از نتاج بندر 1 هست كه سوال ميكرديد پس يكش كو . ولي به دليل مشكلاتي كه داستان اين بازي داره من چاره اي جز اينكار ندارم . كشتن سرباز ها از بالا خيلي خشگل تره . و تازه دست من واسه يه سري ظريف كاري باز تره .
2- سيروس جان گفت كه كارت سخت ميشه . ولي من به خاطر راحتيش اينكارو انتخاب كردم . جدا نتيجه اي كه ميده نسبتا به وقتي كه ميگيره خيلي گنده تره.
3- عدم علاقه بازيگر . خوب اگه استراتژي دوست نداشته باشه بازي رو ول ميكنه ؟ به نظر من نه . چون خيلي راحته و با راهنمايي كه با زبان فارسي مياد همه چي رو تو توضيح ميده و داستاني كه تا اون مرحله گرم شده فكر نميكنم كسي اينكار رو بكنه . بازي هم آسونه تقريبا . يعني زياد به مغز فشار نمياره . قول ميدم . در ضمن اينجوري توي كل بازي امكان تفريح براي هر دسته طرفداران بازي رو فراهم كردم .هم ديد مستقيم هم استراتژي. ولي در حالت فقط ديد مستقيم كسي كه استراتژي دوست داره اصلا طرفش نمياد .

4-پرش يكدفعه به وضعيت بازي هاي استراتژي . سعي ميكنم مرحله اول از حالت استراتژي شروع بشه . خيلي جزءي در حد 5 دقيقه مثلا فراهم كردن مهمات كشتي .بعدش بره تو كشتي و پس از اون 2 مرحله دوباره بياد تو اين حالت . اينجوري غافلگير هم نميشه .
5- بچه ها حالا هي من نميخوام دستمو رو كنم اين پرشين ديزاينر نميزاره . اصلا ببينين خودتون .




يكي از چيزايي كه تو ذهن بازيگر ميشينه تزيينات صفحه ي بازيه . يا همو پانل (نوار ابزار و توضيحات بازيها). من سر اين مورد زياد وسواس به خرج دادم و كلي وقت منو گرفت (كاش يه حرفه اي با من كار ميكرد ) . چون بايد ضمن جذاب بودن واسه بازي و شيك بودن يك جورايي به سنت و فرهنگ ايراني ارتباط ميداشت و فقط زيبايي ملاك نبود.كلي از طرح هاي اسليمي و اين چيا رو نگاه كردم و كلي ايده گرفتم . آخرش شد ايني كه ميبينين . خوشحالم كه حداقل يه كار اورجيناله و تقليدي نشده .حالا شما جاي من بودين دلتون ميومد از چنين چيز خوشگلي بگذرين ؟

منتظر نظرتون هستم . راستي علي آقا freelance يعني چي ؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


1 شنبه 17 مهر 1384 - 04:41
پاسخ بصورت نقل قول
عجب نوار ابزاري! Laughing

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hassan20
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 1 آبان 1385
تعداد ارسالها: 95


5 شنبه 30 فروردين 1386 - 11:10
پاسخ بصورت نقل قول
با سلام
دوست خوب چرا كد سرس آن را نمي زااري برا دانلود
يا توضيح مني دهي
خواهش مي كنم تو ضيح بده
با تشكر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 3 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |