Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نجات بندر -> Ram كامپيوتر شما چقدره ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

رم شما الان چيه ؟
128 SD
9%
 9%  [ 2 ]
256 SD
31%
 31%  [ 7 ]
256 DD
13%
 13%  [ 3 ]
512 DD
45%
 45%  [ 10 ]
مجموع آراء : 22

Ram كامپيوتر شما چقدره ؟
نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 5 مهر 1384 - 03:25
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . من در استفاده از تكسچر هاي با كيفيت تر و يا بهينه تر در يك 2 راهي قرار گرفتم اين نظر سنجي مي تونه كمك خوبي باشه تا بر اساس اون برنامه ريزي كنم .

به نظر شما كدوم يك از گزينه ها الان و تا 2 سال ديگه عموميت بيشتري داره . اگه توضيح بدين ممنون ميشم .


0 بار اين نامه ويرايش شده است كه آخرين بار توسط 5 شنبه 7 مهر 1384 - 01:27 در 2 بوده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
matrix
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 1 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 232
محل سكونت: The Mega City


4 شنبه 6 مهر 1384 - 21:01
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من بايد رم 512 رو هم اضافه كني.
به هر حال من به 256 راي دادم.

_________________

وبلاگ من درباره ماتريكس
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Sirus-v
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 325


4 شنبه 6 مهر 1384 - 21:41
پاسخ بصورت نقل قول
از تکسچر های با کیفیت تر استفاده کن . امتیاز بازی های 2 بعدی Sprite های قدرتمندشونه .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 7 مهر 1384 - 01:13
پاسخ بصورت نقل قول
آقا مال خود من 512 هه .ولي اين سيستم نظر سنجي هر كاري ميكنم نمي شه 4 تا گزينه اي بشه .نمي دونم چرا .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


5 شنبه 7 مهر 1384 - 11:51
پاسخ بصورت نقل قول
برای من یه 128 و یه 64 Crying or Very sad

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


جمعه 8 مهر 1384 - 01:06
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

برای من یه 128 و یه 64


ديد مهندسي ميگه كه بايد همه جوانب احتياط رو رعايت كرد و ختي بيشتز از آيين نامه احتياط كنيم !!!
ديد هنري ميگه نترس طوري نميشه بزار مردم لذت ببرن .
حالا ما مونديم اين وسط . ولي نظر من رو تكسچر هاي با كيفيته .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
pepeland
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 3 شنبه 4 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 95
محل سكونت: شيراز


جمعه 8 مهر 1384 - 13:10
پاسخ بصورت نقل قول
mory نوشته:
نقل قول:

برای من یه 128 و یه 64


ديد مهندسي ميگه كه بايد همه جوانب احتياط رو رعايت كرد و ختي بيشتز از آيين نامه احتياط كنيم !!!
ديد هنري ميگه نترس طوري نميشه بزار مردم لذت ببرن .
حالا ما مونديم اين وسط . ولي نظر من رو تكسچر هاي با كيفيته .


یعنی شما فکر میکنید بازی به رم بیشتر از 256 نیاز پبدا کنه !
من فکر نمیکنم برای بازیهای دو بعدی زیاد مشکلی پیش بیاد چون در هر لحظه تکسچر های محدودی روی صفحه نمایش داده میشوند. و فکر میکنم رم 64 یا 128 هم کافی باشه.
و در ضمن این بازیها محاسبات خاص و یا پیچیده ای هم ندارند.
لطفا در این مورد بیشتر توضیح دهید.

ممنون

_________________
www.pepeland.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

اجبار در طراحي لودينگ
نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 9 مهر 1384 - 02:14
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

یعنی شما فکر میکنید بازی به رم بیشتر از 256 نیاز پبدا کنه !
من فکر نمیکنم برای بازیهای دو بعدی زیاد مشکلی پیش بیاد چون در هر لحظه تکسچر های محدودی روی صفحه نمایش داده میشوند. و فکر میکنم رم 64 یا 128 هم کافی باشه. و در ضمن این بازیها محاسبات خاص و یا پیچیده ای هم ندارند.
لطفا در این مورد بیشتر توضیح دهید.


بابا اينطور هام كه ميگيد نيست . من اينقدر در ميزان مموري و استفاده از اون مشكل داشتم كه ناچار شدم يه سيستم loading درون خود بازي طراحي كنم كه قبل هر مرحله لود كنه و ميزان حافظه رو مديريت كنه . اونم با چي ؟ game maker6 .
ولي خيلي تميز در اومد مثل ساعت هم كار ميكنه .



ولي من هنوز موندم كه چرا مثلا يك عكس 1024 بايد 10 مگابايت فضاي رم رو در هنگام اجراي بازي اشغال كنه . يك دفعه خودتون امتحان كنين ببينين . بوسيله task manager در قسمت مشاهده حافظه راحت همه چي معلوم ميشه ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
سيلوستر
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 499
محل سكونت: مشهد - One of back street boys


شنبه 9 مهر 1384 - 10:43
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

من اينقدر در ميزان مموري و استفاده از اون مشكل داشتم كه ناچار شدم يه سيستم loading درون خود بازي طراحي كنم كه قبل هر مرحله لود كنه و ميزان حافظه رو مديريت كنه . اونم با چي ؟ game maker6 .
ولي خيلي تميز در اومد مثل ساعت هم كار ميكنه .

بد جوري فكم افتاد تواين شكلكها هم يه شكلك فك افتاده نداره شما چجوري اينكارو كردي اگه توضيح بديد يا مقاله دربارش بنويسيد كه ديگه عالي ميشه! Laughing

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
matrix
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 1 بهمن 1383
تعداد ارسالها: 232
محل سكونت: The Mega City


شنبه 9 مهر 1384 - 16:31
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
يك عكس 1024 بايد 10 مگابايت فضاي رم رو در هنگام اجراي بازي اشغال كنه

وقتي مثلا يه تصوير jpeg به حافظه لود مي شه به تصاوير bitmap تبديل ميشه.

_________________

وبلاگ من درباره ماتريكس
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |