Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نجات بندر -> تخمين : مارس 2006
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

تخمين : مارس 2006
نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 2 مهر 1384 - 02:37
پاسخ بصورت نقل قول


مارس 2006 اين بازي اماده ميشه من كار خودم رو تا اون موقع تموم مي كنم ولي اين تاريخ بستگي به اين داره كه كسايي كه قول همكاري از نظرساختن موسيقي و صداگذاري رو دادن به وعده شون عمل كنن.



اصلا وقتي كل بازي روي يك كشتي اتفاق ميافته خيلي بده كه در كل بازي يك كشتي درست حسابي هم ديده نشه . پس باز هم بايد وقت گران رو صرف ميكردم .
پس از كلي تحقيق و جستجو كه آقا تصلي كشتي هاي اون زمان چه ريختي بودن ، يك چيز هاي كلي دسگيرم شد . البته اين عكس خيلي جديد تر از زمان حوادث بازي يه . ولي كمك كرد كه فعلا يك چيزايي رو آماده كنم .
خلاصه با استفاده از نرم افزار مورد علاقه خودم 3d studio max7به مدل هاي تصاويرزير رسيدم .



اين عكسي رو كه ميبينيد اولين باري يه كه من از صحنه ورود كشتي به لنگر گاه رندر گرفتم .بعدا كشتي رو عوض كردم ولي اينقدر براي خودم هيجان انگيز بود كه اين عكس رو نگه داشتم . البته تصاوير هنوز خالي هستن و تا كامل شدن فاصله دارن.



اين هم يك رندر ديگه از كشتي ها .فعلا متريال ها كاملا يك دست هستن كه يك نقطه ضعفه . ولي ترجيح مي دم كارهاي اصلي رو انجام بدم . سر فرصت مي شه اين چيزها رو هم اصلاح كرد .


اما :
اين تصاويري رو كه ميبينين فقط در دمو هاي بين مراحل ديده ميشن و جز صحنه هاي ثابت و يا تصاوير كشتي ها نمي شه به طور خوبي ازشون استفاده كرد . به هر حال چنين تصاويري به بازي روح مي ده و بازيگر رو براي ديدن دمو هاي بعدي تشويق مي كنه .

مشكل :
اين زمان رندر گرفتن داره كلافم ميكنه براي يك صحنه با عرض 720 چيزي حدود 6 دقيقه و براي كيفيت خوب و واقعي تر همراه با آناليز كامل چيزي حدود 10 دقيقه وقت ميگيره .اينجاست كه يك كامپيوتر ديگه براي network rendering مثل طلا ميمونه .

توصيه:
حتما تو همه كارهاتون اول تحقيق كنين . خيلي خيلي كمك ميكنه . اصلا كلي ايده جديد مياد به ذهنتون .

آرزو : كاش ميشد اينهمه مدل سه بعدي رو با استفاده از يك موتور قوي سه بعدي زنده كرد. ولي فعلا اطلاعات من كمه وهمچنين حاضر نيستم هيچ مدلي رو بدون داشتن تفكر خاص خودش وارد بازي كنم . هوش مصنوعي درgs6 ؟ فعلا چيزي نمي دونم . اگه خدا بخواد مي مونه واسه نجات بندر 3 !!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


3 شنبه 19 مهر 1384 - 03:28
پاسخ بصورت نقل قول
اينم چند تا اسكرين شات ديگه . البته از دموهاي بازيه .





ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


3 شنبه 19 مهر 1384 - 09:54
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

کشتی ها واقعا خوب شدند .

1 سوال دارم . سطح دریا رو با چه روشی شبیه سازی کردید ؟ در ضمن روی بدنه کشتی انعکاس سطح آب رو میبینم . از رندرر خاصی استفاده شده ؟

موفق باشید . Laughing

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali3D
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 مهر 1383
تعداد ارسالها: 183


3 شنبه 19 مهر 1384 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
ای ول!
یه مدت نیومده بودم اینجا! روحم رو شاد کردی ! خیلی باحال شده!

_________________
http://blog.Ali3D.ir

http://www.Aryo.ir
بیاموزیم اندیشیدن را و نه اندیشه ها را
و بدانیم تعصب اولین گام به سوی نابودی ست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Kochol
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 298


4 شنبه 20 مهر 1384 - 08:48
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
واقعا زیباست
امیدوارم به اهدافی که در پی ساخت این بازی داشته ای برسی.

_________________
Kochol Game Engine

[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img]
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


5 شنبه 21 مهر 1384 - 01:26
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

1 سوال دارم . سطح دریا رو با چه روشی شبیه سازی کردید ؟ در ضمن روی بدنه کشتی انعکاس سطح آب رو میبینم . از رندرر خاصی استفاده شده ؟

نه چيز خاصي نيست . ولي انشالله فرصت كنم قشنگ توضيح ميدم . راحت تر از حرفاست . در ضمن شما هم كه ما رو با اون مقاله منتال ري تون نمك گير كردين .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 6 اسفند 1384 - 01:29
پاسخ بصورت نقل قول
يك خبري هست كه نميشه گفت بده و نميشه گفت خوبه .

قرار بود اين بازي مارس 2006 يعني اسفند 84 حاضر شه . ولي امكانش نيست . من اون موقع طرح هايي كه در ذهنم بود رو الان دو برابرش رو آماده كردم . چيزايي كه روز اول فكرشم نمي كردم . ولي چون ديدم توانش هست اين كار رو كردم و به قيمت از دست رفتن وقتم اين چيزهاي جزپي ولي مهم رو توي بازي آوردم .


كه باعث شد وقتي كه براي صدا گذاري و طراحي مراحل در نظر گرفته بودم از بين بره . ديگه نمي خوام بازي به تاخير بيافته پس افكار جديد رو گذاشتم براي ورژن آينده اين بازي و اسمش هم همون نجات بندر خواهد بود . نه نجات بندر 2 .
اميدوارم با همين بشه كار رو ادامه داد تا بازي قبل از تابستون صدا گذاري و آماده بشه . اميدوارم كه بازي اي كه در نهايت دست شما ميرسه حداقل رضايت بچه ها رو كسب كنه . دمو هم زود زود آپلود ميشه . در 1 پك 6 مگي كه بدون صداست . و پك صدا هم ميتونيد جداگانه دانلود كنيد و كنار بازي بگذاريد تا صداها هم شنيده بشه .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mory
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 3 شنبه 3 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 1187


شنبه 6 اسفند 1384 - 01:46
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

1 سوال دارم . سطح دریا رو با چه روشی شبیه سازی کردید ؟ در ضمن روی بدنه کشتی انعکاس سطح آب رو میبینم . از رندرر خاصی استفاده شده ؟


گوردون جان من معمولا از محيط برايس براي شبيه سازي طبيعت استفاده مي كنم . ولي چون بسيار محدوده نميشه بهش اكتفا كرد و با آلفا چانلو اينچا تو محيط هاي اديت فيلم اشيا متحرك رو بهش اضافه كرد . كار بسيار سختيه . ولي نتيجه كار عاليه .

_________________
و مهم نيست كي پنيرتو دزديده قورباغتو قورت بده .

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |