sepul2 کاربر اخراج شده
تاريخ عضويت: 3 شنبه 10 آبان 1384 تعداد ارسالها: 105
1 شنبه 22 آبان 1384 - 17:29 |
|
|
VC++ کامپالر native داره ، احتمالا شما وقتی پروژه می سازين .NET می سازين که از CLR و managed code z پشتيبانی می کنه، که تقريبا هر کی VC++ کار هست از win32 و native compiler استفاده می کنه ا !
در ضمن برای اينکه اين قضيه يک مقدار از اين پرتی در بياد بايد بگم که ما داريم راجع به زبان C++ صحبت می کنيم پس لطفا اينقدر گير ندين به Managed و Un-managed .
C++ يک زبان هست و Microsoft Visual C++ يک محيط برنامه نويسی ، شما کد C++ رو که می نويسين با هر کامپايلری مثله Intel C++ Compiler ، يا کامپايلرهای linux ، و همين کامپالر VC++ می تونيد کدتون رو کامپايل کنيد، و مبحث managed C++ اختراع چرند خود مايکروسافت هست که کسی هم توی Game dev استفاده نمی کنه. و کلا يه چيزه ديگه هست!!!!!
نقل قول: |
كي ميگه كه سي ++ دات نت احتياج به دات نت نداره |
من الان روی سيستم ام Microsoft visual c++.net 2003 رو دارم و .net framework هم اصلا ندارم. پس من چی کار می کنم به نظر شما ؟
آقا اين مبحث C++ رو بيخيال بشين، شما باز هم همه چيز رو با تکنولوژی .NET مايکروسافت که صرفا برای برنامه های تحت web درست شده مقايسه می کنين، بهتره چند جا ديگه راجع به اين قضيه يک بررسی انجام بديد و مثلا توی GameDev.net يک سوالی هم بکنيد |
|
|