سلام دوستان
اگه لطف کنند یه چند نفری که با هم یه بازی بسازیم و تجاریش کنیم خیلی عالی میشه .
من خودم کوییست رو حرفه ایم . مدلسازی هم یکم بلدم .
اول از همه هم به یه مدلساز نیاز داریم .
پرسیدی حقوق ؟! شرمندتم رفیق ! بعد از فروش بازی همه به یه نون و نوایی میرسند !
من خودم شهرضا زندگی میکنم ( یکی از شهرستانای اصفهانه ! ) اگه یکی نزدیک به اینجا پیدا بشه که فوق العاده میشه !
هرکی تو هر زمینه ای میتونه کمک کنه خوشهال میشم معرفی کنه .
درسته . فقط کوییست ( یه نموره هم سی پلاس پلاس بلدم )/ نمونه کار حوصله زدنشو نداشتم ! ولی میدونم برای اینجور کارا از ادم نمونه کار میخواند خوب تو همین هفته یه دمو تووپ خواهم زد ! خبرشو بهت میدم .
فقط یه کار سه بعدی زده بودم اول شخص بود کامل نشد ولی این 2 تا شات ازش :
یکی دیگه هم ماله خییلی وقت پیشه که همینجوری عشقی ساختمش ! :
از تکنیک SSAO توش استفاده شده و HDR و رفلکت ریل تایم و .... هزار تا چیزه دیگه ! به لیوان یا پاکت سیگار هم که شلیک میکردی با فیزیک نیوتون میپریدن اونور یا به لامپ که شلیک میکردی میپکید هوا تاریک میشد .
تکسچرینگش یکم ناجوره به خاطر اینکه اینترنتم ذغالیه نمیشه تکسچر گرفت .
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
2 شنبه 6 دي 1389 - 18:36
Reza Azimy_RW, دوست عزیز ناراحت نشو !! ولی مدلها که مشخصه همه مدلهای آماده و highpoly هست ... این افکتهایی هم که گفتی که خود موتور داره ... کدنویسی رو هم که نمیشه از رو شات قضاوت کرد
مدها اماده نیست ! همه رو خودم ساختم / گفتم مدلسازیم خوب نیست ولی نه دیگه تا این حد که مبل نتونم بسازم ! تا حالا کاراکتر کامل هم ساختم فقط توی Bone دادن به مفصلهاش مشکل داشتم .حالا شاید من تو این انجمن تازه کارم بهم اعتماد نداشته باشید بگید این یه چیزی میپرونه !
یونیتی SSAO رو داره ولی کوییست نه
نمیدونم با کوییست کار کردی یا نه . من کلا جدیدا میخوام یونیتی یاد بگیرم . اینجور که از این موتور ( یونیتی ) برداشت کردم این افکتها رو راحت میشه توش ایجاد کرد /
کد نویسی رو مطمین باش حتی یه باگ کوچیک هم توش نیست . فقط تنها موردش نشکستن شیشه هاست . ( فقط )
ولی میگم و کوچیکه شما و mialadige هستم و در مقابل شما هیچی نمیدونم ولی خوب وقتی اینجا تایپیک میزنم یعنی توانایی ساخت بازی رو دارم و نیومدم اینجا تست بدم !
راستی میشه یه افکت بگی که توی یونیتی وجود نداره و چجوری باید ایجادش کرد ؟
تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 ارديبهشت 1388 تعداد ارسالها: 435
2 شنبه 6 دي 1389 - 19:42
رضا جان اگه ما اين ها رو ميگيم نه اين كه بخواهيم كار تو و تو رو كوچيك كنيم.فقط واقعيت ها رو گفتيم.خود ما هم يك روز تازه كار بوديم و الان هم من خودم هنوز تازه كارم.كل مطلب مونده تا ياد بگيرم.
در مورد افكتها اينو بگم كه همش رو خود انجين داره فقط كافي شما اعمالش كني.
در مورد باگ بايد بگم مگه تعداد خطها پروژه چند تاست؟بهش نمياد زياد باشه پس طبيعه كه باگ نداشته باشه.
ذر ضمن شما بايد يك دموي تكنيكي بسازي كه قدرت و هنر كد نويسيت رو نمايش بده نه اين چيزهاي ساده و استفاده از امكانات انجين.
خوب چه افکتی رو خوده موتور نداره ؟ که باید واردش کرد ؟ شما فکر کنم اینو با یونیتی اشتباه گرفتیا ! اخه همین SSAO یه شیدره که کوییست نداره . یا مثلا شیدر حرکت علفها رو کوییست نداره و باید واردش کنی یا Depth Of Field و Motion Blur و ... ( البته توی اینا فقط SSAO پولیه )
نمیدونم منظورت از اینکه این افکتها رو خوده موتور داره چیه . میشه واضح بگی ؟
مثلا نمیدونم توی یونیتی چقدر کار داره رفلکت ریل تایم ساختن یا Deoth Of Field یا اب و ... شاید توی اونا راحت بشه ایجاد کرد ولی تو کوییست دهنت سرویسه ! به عنوان مثال من یه عکس از کانالهای مربوط به ساخت اب میزارم :
که البته هیچ چیزه اماده ای نیست و همه رو خودت باید یکی یکی وارد کنی / یا مثلا همین رفلک رو خیلی دنگ و فنگ داره ! فکر کنم توی بقیه موتورها مثلا برای رفلکت یه متریال وارد ابجکت میکنی درسته ؟
در مورد تعداد خطه کد هم کوییست تری دی کد نویسی نیست کانال کشیه .
راستی میشه بگی چی بسازم که قدرت و هنر کد نویسیمو نشون بده ؟ ممنون میشم جواب بدی . البته کار یکی رو مثال نزن که سرعت اینترنتم پایینه نمیتونم دانلودش کنم ! بی نهایت ممنون
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
2 شنبه 6 دي 1389 - 21:28
Reza Azimy_RW, دوست عزیز اول اینو بگم که منظور خاصی نداشتم فقط یکم خودمونی بهت گفتم
اما چند تا مورد رو خدمتت بگم :
1- انتخاب های بهتری بجز کوئیست برا ساخت بازی وجود داره ... مثل یونیتی و تورگ و ...
2- اگه واقعا دوست داری اون همه افکت Post Process رو + محیط شلوغ و ... داشته باشی اصلا نه یونیتی و نه کویست و انجینهایی مثل این رو فراموش کن ...
3- یه بازی واقعی به چیزایی بیشتر از افکت SSAO ، MotionBlur , DOf و ... احتیاج داره ( جدیدا علاقه شدیدی بین بازی سازای ایرانی نسبت به این افکتها بوجود اومده !!! ) ... بدونه اینها هم میشه بازی ساخت
4-مدلهات ( کاری ندارم خودت ساختی یا نه ) مشخصه که فوق highpoly هست ... سعی کن با بافت و نرمال مپ به مدلهات دیتیل بدی ...
5-اگه قصدت ساخت یه بازی کوچیک و ساده هست ... بهتره خودت تنهایی اینکار رو انجام بدی ، چون مدیریت و برنامه ریزی گروه از خود ساخت بازی سخت تره ...
در کل ناراحت نشو چون توی همین سایت خودت ببین چندتا تاپیک مثل این تاپیک زده شده و خیلی هاشون هم حتی ایده ، داستان و ... هم داشتن ولی چی شد بازیشون ؟؟