Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیها و پروژه های در دست تولید -> شخصيت يكي از بازي هام
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 16 دي 1389 - 21:24
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM نوشته:
mr2face, دوست من محتوای سالم بذار ! Idea این زشته.


Cap_PDT_01_05
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 16 دي 1389 - 21:52
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
آخه من که اصلآ طراحی بلد نیستم پس باید کلا بیخیال سه بعدی شم!
دلایلی که میگید به درد بازی نمیخوره چیه؟


نه بيخيال نشو ولي اگه خودت نميتوني مدل بسازي خب بده يكي ديگه بساز ( يه مدلساز )
البته يه چيز هم بگم نميدونم چرا هر وقت حرف 3D میشه همه یاد Call of Duty و نمیدونم Assasian و اینچیزا می افتن ... شما میتونی یه بازی Casual ساده و جذاب بسازی ...

دلایل هم یکی اینه که اولا مدلها فوق العاده highpoly هستند دوما این مدلها برای هر قسمت یه متریال جداگانه در نظر گرفته میشه ولی برا مدلهای بازی اجزای مختلف رو روی یک بافت Map میکنند اینجوری تعداد Pass ها کمتر میشه سوما تو پوزر اگه توجه کرده باشید مدلهای لباس از مدل بدن جدا هست که این هم خودش چندتا مشکل بوجود میاره یکی همون قضیه highpoly شدن ، یکی هم مشکل در Rigg کردن ، همینطور مشکل Z-fighting ...
دلایل زیاده خلاصه این رو بگم که اینها اصلا راه میانبر برا بازی سازی نیستند !!

نقل قول:
تو مكس يا مايا بساز و بعد وارد پوزر يا زبراش كن


zbrush چه ربطی داشت به Poser ؟؟ Shocked
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 16 دي 1389 - 22:08
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, ممنون از توضیحات کامل و منطقیتون! اگه از همه ی این موارد هم بگذریم، همون HighPoly بودن کافیه تا FPS تو بازی به 5 یا 6 برسه!
من اگه بخوام تو مکس از صفر شروع کنم، شما پیشنهاد می کنید از کجا شروع کنم! آخه اگه بخوام منتظر مدل ساز باشم باید کلاً بیخیا بازی سازی شم!

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 16 دي 1389 - 22:52
پاسخ بصورت نقل قول
AshkaN_666i, راستشو بخواي من بعد سالها كار با مكس دارم با بلندر كار ميكنم...
البته نمي خوام بگم بلندر بهتر از مكس هست ولي من باهاش راحتتر هستم ...

براي يادگيري مكس هم خودش Manual و Tutorial های کاملی داره و من خودم برا یادگیریش از همین ها استفاده کردم ... البته کتاب و آموزش تصویری هم توی اینترنت پره ...

برای بلندر راستش رو بخوای فقط یه Manual آنلاینه دربه داغون وجود داره Shocked

به هر حال با هر کدوم که کار کنی سعی کن زیاد باهاش تمرین کنی ...
کار کردن و تمرین کردن با نرم افزار بهترین راه آموزشش هست ( نظر شخصیه بنده ) Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
mr2face
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 28 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 146
محل سكونت: كرج


5 شنبه 16 دي 1389 - 23:10
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي ربطها داره
اينا امپورت همديگن . همديگرو كامل ميكنند

_________________
id : a.ch_editor
email : a.ch_editor@yahoo.com
-----------------------------------------
tel : 0912 3383875
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 16 دي 1389 - 23:12
پاسخ بصورت نقل قول
Unity3D, بازم ممنون! Cap_PDT_01_32

آخرین سوال:

من خودم یه آموزش مولتی مدیای مکس دارم، توش برای ساخت مدل اول یه تصویر از سه جهت X,Y,Z تو بک گراند میندازه، بعد روی اون عکس کار میکنه! مثلاً برای ساخت یه هواپیما از سه تصویر بالا، بغل و جلوی هواپیما استفاده میکنه!
میخوام بدون این روش منطقیه و اگر هست چطوری میتونم این تصاویر رو پیدا کنم!

بازم ممنون بابت اینکه به همه ی سوالام با حوصله جواب دادی! PDT_018
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mr2face
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 28 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 146
محل سكونت: كرج


5 شنبه 16 دي 1389 - 23:12
پاسخ بصورت نقل قول
اين كارم يه دفعه به ذهنم رسيد

_________________
id : a.ch_editor
email : a.ch_editor@yahoo.com
-----------------------------------------
tel : 0912 3383875
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


5 شنبه 16 دي 1389 - 23:14
پاسخ بصورت نقل قول
mr2face نوشته:
خيلي ربطها داره
اينا امپورت همديگن . همديگرو كامل ميكنند


خب ما از پوزر استفاده می کنیم که راحت مدل بسازیم! حالا وقتی تو مکس ساختیم دیگه چه احتیاجی به پوزر هست! فکر نکنم انیمیت کردن تو مکس سخت باشه!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mr2face
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 28 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 146
محل سكونت: كرج


5 شنبه 16 دي 1389 - 23:27
پاسخ بصورت نقل قول
خب شما تو پوزر ساختي حلا ميخواي رندر كني
مثلا وي - ري چكار ميكني ؟
پوزر كه وي - ري نداره
يا مثلا يه جنگل تو مكس ساختي يه انسان هم پوزر بعد ميخواي omni نور بدي كجا اين كارو ميكني

_________________
id : a.ch_editor
email : a.ch_editor@yahoo.com
-----------------------------------------
tel : 0912 3383875
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mr2face
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 28 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 146
محل سكونت: كرج


5 شنبه 16 دي 1389 - 23:33
پاسخ بصورت نقل قول
انيم تو پوزر راحته تو مكس نه هنوز تو مكسش هنوز نتونستم
اگه خواستي يه قرار بزاريم همه چيزو بهت ميگم و هم براي گيم سازيه

_________________
id : a.ch_editor
email : a.ch_editor@yahoo.com
-----------------------------------------
tel : 0912 3383875
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 9 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |