Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Flash -> پرسش و پاسخ
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 27 آبان 1386 - 14:27
پاسخ بصورت نقل قول
كسي نمي دونه ؟! Shocked
خب ، ساده تر توضیح می دم.
چطوری میشه از یک صحنه ، به محتویات صحنه دیگر دسترسی داشت.
مثلا از صحنه s1 به آبجکت ob در صحنه s2 .

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
منتظر سبز
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 437


1 شنبه 27 آبان 1386 - 17:13
پاسخ بصورت نقل قول
آقا شهروز فكر نميكنم كار زياد مشكلي باشه.
كافيه يه متغير سراسري تعريف كني و بعد اون رو به مختصه x يه شي انتصاب بدي (حالا در هر صحنه اي كه باشه (Scene هاي مختلف). براي تست كردن دو صحنه هم از فرمانهاي
prevScene() و nextScene() استفاده كن
همين الان هم امتحان كردم و جواب داد.مشكلي هم بود درخدمتم Cool

_________________
در اين انتظار. سبز خواهم ماند و بهار را خواهم ديد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 28 آبان 1386 - 07:42
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون منتظر جان.
ولي اين در واقع توضيحي براي سوال قبلي بود.
نميشه از طريق يك متغير سراسري ميزان بايت هاي لود شده يك صحنه ديگر رو بگيريم.
اگر بخواهيم داخل همان صحنه اين مقدار رو محاسبه كنيم و بعد داخل يك متغير سراسري بريزيم مستلزم اينه كه اون صحنه خودش لود شده باشه و عملي نيست.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


2 شنبه 28 آبان 1386 - 14:57
پاسخ بصورت نقل قول
من اینجوری متوجه شدم که شما می خوای حجم لود شده صحنه بعدی رو محاسبه کنی و با یه شکلی توی یه صحنه دیگه نمایش بدی .
یجور لودینگ درسته؟

این کدهارو من برای ساخت لودینگ توی برنامه swish استفاده میکنم :
كد:
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
    if (sceneFrameLoaded("Main Movie",1)) {
        gotoSceneAndPlay("Main Movie",1);
    }
}
onFrame (21,afterPlacedObjectEvents) {
    gotoSceneAndPlay("Preloader",1);
}
onFrame (22,afterPlacedObjectEvents) {
    preloadContent();
}


شما هم با swish کار می کنید؟

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 28 آبان 1386 - 17:02
پاسخ بصورت نقل قول
نه من با خود فلش كار مي كنم.
براي اينكه بهتر متوجه شودي به www.futureworld.ir برويد و لوگوي سايت را ملاحظه كنيد.
اين كدها فقط در سوئیش جواب می دهند. در فلش نمی توان برای ساخت لودینگ ، از فریم لودد استفاده کرد چون خیلی ضعیف عمل می کند. در آن لوگو فرضا من عملیات Initializin ، Loading و Scene را در 3 صحنه جداگانه قرار داده ام (البته اینطور نیست) و حالا می خواهم در صحنه Loading ، لود شدن صحنه Scene را بررسی کنم. برای بررسی لود از دستور getBytesLoaded استفاده می شود. حالا چطور می توان در یک صحنه با استفاده از این تابع یا هر چیز دیگری ، یک صحنه دیگر را کنترل کرد ؟

ممنون از توجهتون.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
منتظر سبز
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 437


2 شنبه 28 آبان 1386 - 17:23
پاسخ بصورت نقل قول
آقا شهروز يه راه ديگه هم به ذهنم رسيد: ما ميتونيم حجم سه تا صحنه رو در فايلهاي تفكيك شده فلش بدست بياريم و بعد در فايل نهايي سه تا صحنه رو با هم در يك فايل بدنبال هم ادغام كنيم و باز هم مقدار كل فايل رو در نظر داشته باشيم. حالا مقدار لودينگ صفحات رو ميشه كسري از مقدار كل درنظر گرفت و بصورت درصد بيان كنيم.

_________________
در اين انتظار. سبز خواهم ماند و بهار را خواهم ديد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 28 آبان 1386 - 18:29
پاسخ بصورت نقل قول
مشكل اينجاست كه تا وقتيكه ميزان لود شده صفحه رو بدست نياورديم نميتونيم درصد بگيريم.
براي درصد گيري هم اون مقدار لازمه.
يعني از هيچ طريقي امكان دستيابي به اشياء داخل يك صحنه از صحنه ديگر امكانپذير نيست ؟!
اصلا انگار ما مي خواهيم براي دكمه b1 در صحنه s1 از داخل صحنه s2 يك تابع بنويسيم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


4 شنبه 19 دي 1386 - 19:33
پاسخ بصورت نقل قول
سلام به فلش دوستان عزيز!
يه سوال مرتبط داشتم : عمل Morph (تبديل يك شئ به شئ ديگه در طول زمان) در نرم افزار Swish چطوري انجام ميشه؟

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
siavashzk
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 30 آبان 1386
تعداد ارسالها: 17


شنبه 13 بهمن 1386 - 15:47
پاسخ بصورت نقل قول
چطور می توان در فلش اطلاعات را ذخیره کرد یا به عبارتی دیگر بازی را save کرد؟

یا به عبارتی دیگر از آن عبارت دیگر ، چطور می توان در فایلی خارجی مثل یک فایل txt یک سری اطلاعات ساخت و بعدا توسط فلش آن ها را خواند. مثلاً بگوییم health را مساوی با عددی که در خط چهارم یک فایل مثلاً txt قرار گرقته، قرار دهد؟

_________________
اگه هوا ابريه چرا به خورشيد غر مي زني؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
منتظر سبز
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 1 شنبه 31 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 437


شنبه 13 بهمن 1386 - 21:51
پاسخ بصورت نقل قول
كافيه يك فايل از اطلاعات مورد نظر خودتون مثلا در فرمت *.txt تهيه كنيد. بطوريكه در اين فايل متغيرها و مقادير منسوب به اونها رو مشخص كرده باشيد. روش نوشتن اطلاعات اين فايل txt براساس استاندارد "URL-encoded text" انجام ميشه (يعني مثل فرامين اكشن اسكريپت نوشته نميشه). بعد از تهيه اين فايل به چندين روش ميشه اطلاعات رو در برنامه فلش بارگذاري كرد و از اونا بهره برد.
روش پيشنهادي من تعريف يك شي از نوع LoadVars هست و بعد انتساب دادن اطلاعات فايل txt به اين شي ميباشد. نمونه كد اين عمل رو با فايل متني با نام mytext در زير مينويسم:

myvar = new LoadVars();
myvar.load("mytext.txt");

بعد از اين دستورات براحتي به متغيرهاي فايل متني دسترسي خواهيم داشت. Cool

_________________
در اين انتظار. سبز خواهم ماند و بهار را خواهم ديد.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |