Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با فریم ورک XNA -> xna میتونه 64 بیتی رو ساپورت کنه ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

xna میتونه 64 بیتی رو ساپورت کنه ؟
نويسنده
پيغام
سعيد كهزادي
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 9 اسفند 1383
تعداد ارسالها: 39
محل سكونت: نا كجا آباد


4 شنبه 21 ارديبهشت 1390 - 18:30
پاسخ بصورت نقل قول
باتوجه به تحقیقی که من کردم تا این تاریخ که آخرین نسخه یعنی 4 اومده هنوز ایکس ان آ نسخه 64 بیتی نداره یعنی نمیتونه بازی 64 بیتی تولید کنه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3277
محل سكونت: Germany


4 شنبه 21 ارديبهشت 1390 - 20:06
پاسخ بصورت نقل قول
اگر اومده بود که توی سایت مایکروسافت دیده می شد.
لطفاً پست اسپم ندید.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Hi.AliR
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 4


شنبه 12 شهريور 1390 - 14:23
پاسخ بصورت نقل قول
64 بیتی برای xna اصلا معنی نداره. چون از .Net استفاده می کنه و دات نت Any CPU هست. 32 بیتی یا 64 بیتی براش قرقی نداره.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
faarigia
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 22 بهمن 1393
تعداد ارسالها: 1


4 شنبه 22 بهمن 1393 - 08:18
پاسخ بصورت نقل قول
چطوری میتونم توی xna زمینی بسازم که در بازی های پلتفرمر استفاده بشه یعنی از صفحه ی ویندوز بزرگتر باشه و کارکتر بتونه در جا ها ی مختلف اون جابه جا بشه و دوربین هم با اون حرکت کنه؟
اگه لینک آموزشی مثال و..دارین هم دریغ نفرمایید

_________________
gia
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 940
محل سكونت: NoWhere Land


4 شنبه 22 بهمن 1393 - 11:21
پاسخ بصورت نقل قول
faarigia, شما باید اول یه ماتریس تعریف کنی و تو تابع draw موقع فراخوانی SpriteBatch.Begin از این ماتریس استفاده کنی. بعد با تغییر پارامتر های این ماتریس میتونی دوربین رو جابجا کنی.

در ضمن دقت کن کجا پست میدی, تاپیک های قدیمی هم بالا نیار.

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |