Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی سی شارپ - #C)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 26, 27, 28

نويسنده
پيغام
hamid_narimani2012
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 15 ارديبهشت 1391
تعداد ارسالها: 4


1 شنبه 15 دي 1392 - 11:16
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان کسی نیست کمک کنه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
rezasys
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 24 آذر 1392
تعداد ارسالها: 3


1 شنبه 15 دي 1392 - 19:38
پاسخ بصورت نقل قول
hamid_narimani2012 نوشته:
سلام به همه دوستان.یه سوالی برام پیش اومده.من یه کلاس به نام score و کلاسی دیگر به نام spawner.هر کدام از این کلاس ها در فایلی جداگانه ذخیره شده اند.برای استفاده از توابع و متغیرهای کلاس spawner در score باید چه کار کنم؟خیلی سال پیش سی شارپ کار کردم و الان دستورهاش یادم رفته.


با استفاده از GetComponent

كد:


GetComponent<AnotherScript>();



مثلا میخواید از اسکریپت Function1 متغیر m رو در اسکریپت Function2 استفاده کنید. پس در دومی می نویسید.
( gameobject1 آبجکتی هست که Function1 داره )

كد:

Public int b;
Public GameObject gameobject1;
b = gameobject1.GetComponent<AnotherScript>().m;
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamid_narimani2012
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 15 ارديبهشت 1391
تعداد ارسالها: 4


2 شنبه 16 دي 1392 - 11:25
پاسخ بصورت نقل قول
رصا جان ممنون.به دلیل متوجه نشدن لینک فایل ها و توضیحات رو برات پیام خصوصی می کنم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad.R
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 14 فروردين 1393
تعداد ارسالها: 4


5 شنبه 21 فروردين 1393 - 23:03
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
من با Physics.IgnoreCollision تاثیر برخورد دو جسم رو برداشتم حالا چطور میشه به حالت اولش برگرده و برخورد کنه؟
با تشکر فراوان!!! Very Happy
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


شنبه 23 فروردين 1393 - 16:10
پاسخ بصورت نقل قول
Mohammad.R, توی document نوشته اگه collider یا rigidbody رو غیر فعال کنی این متد اثرش از بین میره. یعنی باید بیای یکی از collider یا rigidbody ها رو enabled شون رو false کنی.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mohammad.R
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 14 فروردين 1393
تعداد ارسالها: 4


4 شنبه 27 فروردين 1393 - 15:30
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنون
و معذرت که قبل از دیدن document سوال پرسیدم Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 28 از 28 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 26, 27, 28


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |