Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> **اصول طراحی بازی های تاور دیفنس**
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

**اصول طراحی بازی های تاور دیفنس**
نويسنده
پيغام
MOHAMADA
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 آبان 1388
تعداد ارسالها: 375
محل سكونت: گرگان


1 شنبه 22 دي 1392 - 18:52
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان خوبم . من یک چندوقتیه پی گیر ساخت بازی های تاور دیفنس که زیر شاخه ای از استراتژیک هست هستم . اما یک مقدار گیج شدم ، یعنی درست نفهمیدم که یک بازی تاوردیفنس استاندارد از چه بخش هایی تشکیل شده (جدا از فیوچر های درون بازی)

می خواستم استادان گلم راهنمایی کنن که یک بازی تاور دیفنس استاندارد از چه بخش هایی تشکیل شده و رایت چه نکاتی درون این گونه بازی های مهم هست ؟؟؟

با تشکر Surprised

_________________
یک توپ داشتم قلقلی بود !
سرخ و سفید سیاه بود!
می زدم زمین هوا نمی رفت ! (چون که پنچر بود)
نمی دونی تا کجا نمی رفت!
من این توپ رو از همون اول داشتم !
مشقام رو هم خوب می نوشتم!
بابام هم به من عیدی دادا! یک اینترنت زغالی داد!
و بعد من شدم بازی ساز d:
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |