ashkan_203 مدیر انجمن
تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 آذر 1385 تعداد ارسالها: 794 محل سكونت: همه جای ایران سرای من است
1 شنبه 22 دي 1392 - 00:24 |
|
|
برای ساختن بازی شما باید اطلاعات کاملی داشته باشید و تجربیات زیادی بدست بیارید و توی این زمینه نمیشه یک شبه ره صد ساله رفت
رشته های فنی و هنری زیادی وجود داره که شما می توانید در اون زمینه فعالیت کنید
برنامه نویسی یکی از فرآیندهای اصلی ساخت بازیه چون اگه برنامه ای نوشته نشه فعالیتی در بازی انجام نمیشه. برنامه نویسی خودش شاخه های زیادی رو شامل میشه : توسعه انجین ، هوش مصنوعی ، فیزیک ، رابط کاربری ، شبکه و و و
مدل سازی ،انیمیشن،طراحی مفهومی، موسیقی ، طراحی مراحل و و و که بسته به نوع پروژه ها باید برای بازی وجود داشته باشه
برای شروع می تونید با یه انجین آماده شروع کنید تا مفاهیمی را یاد بگیرید و تو شاخه های که گفته شد اول اطلاعات کلی بعدها جزییات رو دنبال کنید و دید درستی برای ابتدای راه یاد بگیرید.پیشنهاد من اینه با یونیتی شروع کن البته بسته به نوع سلیقه تون انتخاب های دیگه ای هم هست که می تونید در تالار هر کدام رو دنبال کنید البته به شرطی میگم از انجین آماده استفاده کنید که وابستگی بهش پیدا نکنید. دیر یا زود اگر بخواهید برنامه نویسی رو بطور حرفه ای ادامه بدید باید با یه زبان کمپایلری قوی مثل سی پلاس پلاس ، جاوا یا دلفی و کتابخانه های گرافیکی Open GL یا دایرکت ایکس و صدها کتابخانه دیگر استفاده کنید و خودتون موتور گرافیکی و کلا بازی خودتون رو از پایه توسعه بدید. هر چه زودتر بهتر |
_________________
آی گیمز
|
|