Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> طراحی فضای سه بعدی همیشه در انجین مربوطه انجام میشه یا ...؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

طراحی فضای سه بعدی همیشه در انجین
نويسنده
پيغام
amateur
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 شهريور 1392
تعداد ارسالها: 12


4 شنبه 22 آبان 1392 - 14:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام بچه ها.

یه سوال که همیشه با هاش درگیرم اینه که طراحی سه بعدی محیط بازی ها همیشه در انجینی که باهاش بازی رو میسازن انجام میشه یا با نرم افزار های دیگه.

منظورم فضای پس زمینه هستش مثل عوارض زمین- جاده ها- درختا- آسمان و خورشید ....

مثلا تو یونیتی فضای Background راحت با ابزارای خودش ساخته میشه.

چیزی که خیلی مبهمه اینه ما وقتی مدلی رو تو مکس میسازیم اونجا بهش متریال و نور رو میدیم اما وقتی اینارو میاریم تو انجین ، اون موقع نوری رو که تو مکس دادیم رو اون مدل اعمال میشه یا نوری که در خود انجین هستش؟

لطفا جواب بدین. یکم سوالم مبهم شد اگه متوجه نشدین بگین تا یه جور دیگه توضیح بدم.

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amateur
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 6 شهريور 1392
تعداد ارسالها: 12


5 شنبه 7 آذر 1392 - 17:33
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

لطفا اگه کسی میدونه به این سوالم پاسخ بده.

می خوام بدونم یکی که داره محیط سه بعدی بازی رو طراحی می کنه ، این محیط همیشه در انجین مربوطه طراحی میشه؟

اگه اینجور باشه یکی که میخواد طراح سه بعدی محیط بازی باشه پس طبیعتا باید به چند انجین مسلط باشه مثلا فرض کنید من به طراحی فضا در انجین یونیتی مسلطم و می خوام برم تو یه شرکتی کار کنم ولی انجینی که اونا باهاش بازی میسازن یه انجین خصوصیه و عمومی نیست که بتونی اونو بگیری و بهش مسلط شی .

قضیه چیه؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


5 شنبه 7 آذر 1392 - 23:15
پاسخ بصورت نقل قول
اگه منظورت مدلسازی هستش که تو نرم افزارهایی مثل 3dsmax , maya , blender ,... انجام میشه. اما چینش مدلها ، نورپردازی و... معمولا تو ادیتور انجین انجام میشن . مهم اینه که شما به کانسپت Level design مسلط باشی . یاد گرفتن کار کردن با ادیتورهای مختلف نهایتا 2 هفته زمان ببره.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |