ashkan_203 مدیر انجمن
تاريخ عضويت: 5 شنبه 9 آذر 1385 تعداد ارسالها: 794 محل سكونت: همه جای ایران سرای من است
2 شنبه 27 آبان 1392 - 12:51 |
|
|
knight-rak,
حرف های شما تایید میشه. من فقط در جواب دوستمون که گفت بازی سازی شانسیه و بازی های اسمی توی ایران رو شانسی ساخته شدن نظر دادم
در اینکه هر کسی میتونه نظرش رو بگه تردیدی نیست و منم منکرش نشدم فقط بعضی بحث های تخصصی واقعا آدم باید صاحب نظر باشه تا حکمی که میده درست و بی نقص باشه
در مورد اینکه دوستان الان مث قبل فعالیت ندارن هم کاملا منطقیه. اونها الان باید شروع کنن به برداشت کشتشون توی این چند سال و بازی بسازن و بازی بسازن . مگه الان کوجیما توی سایت های اینترنتی از صبح تا شب وقت می گذرونه!؟
در مورد ماهان و پویان واقعا متاسف شدم و دوست نداشتم حاصل زحمتشون به اونجا برسه ولی خب این مسئله ربطی به خود ساخت بازی و استعداد بچه ها نداشته و مشکل ریشه اش جای دیگس که امروز کارخانه رویایی تجربش کرد و فردا ممکنه من و شما.
amateur,
خواهش میکنم . منم لحن بدی نداشتم و نظرم رو با خونسردی کامل گفتم . اینجا بحث میکنیم تا به نتیجه ای درست برسیم دیگه
منم منظورتو گرفتم و در این رابطه صحبت کردم و بحثم این بود کسانی که هستند آدمای بی تجربه و بی دانشی نیستند . سال ها توی اینترنتی که به قول دوستان برای دانلود کردن 50 مگابایت یه هفته شب و روز کامپیوترت روشن بود وقت برای یادگرفتن صرف کردن وقت برای آموزش دادن دیگران صرف کردند دموها دادن بیرون و بازی های ایندی کوچیکی ساختن و انرژی اولیه خوبی راه انداختند تا این صنعت کم کم پاش به کشور باز بشه.
حرف های شما درسته. همین آقای زمپلا هم که میگی یدفعه از آسمون به زمین نیامده . مطمئنا اونم اول این رزومه ای که میگی نداشته. متاسفانه صنعت گیم تا همین هفت هشت ده سال پیش آنچنان که الان فراگیر هست نبوده و همیشه روی انگشت شرکت های آمریکایی اروپایی ژاپنی چرخیده. خب مسلما افرادی که توی اون کشورها بازی سازهای مطرحی هستند قابل مقایسه با بقیه نیستند. اما از حق نگذریم و بی انصاف نباشیم ما شروع خوبی توی چند سال داشتیم (هرچند بهترین شروع رو نداشتیم!!) |
_________________
آی گیمز
|
|