Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> معرفی نرم افزار های ساخت بازی -> دانلود رایگان انجین Quick2D
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 10 مهر 1391 - 03:18
پاسخ بصورت نقل قول
راستش مشکل کتابخونه ها فقط فیزیکس و پارتیکل هست. فیزیکس که کتابخونش رو گرفتم. پارتیکل هم حل میشه. ترجیح میدم همین رو ادامه بدم Very Happy بالاخره xna هم مایل سی شارپه دیگه.

بازم ممنون

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 10 مهر 1391 - 10:59
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, رسم تک تک اسپرایت ها افت فریم نداره. من خودم تو ++C تست کردم.

AshkaN_666i, من که نمیگم Net. بده، ولی لابد یه دلیلی هست که باهاش انجین نمینویسن. به هر دلیل!

شهروز ادامه بده ببینیم چی در میاد. من که گفتم من توی ساخت انجین حرفه ای نیستم، باید ببینیم نتیجه کار چطور میشه.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 10 مهر 1391 - 11:42
پاسخ بصورت نقل قول
توی فروم خود SFML با c++ برای تست پارتیکل از کپی اسپرایت استفاده کردن ولی کم اورده. نمیگم مشکل از c++ هست یا SFML ولی در هر صورت چون من دارم با این کتابخونه کار میکنم باید از یه راه دیگه استفاده کنم.

نقل قول:
ولی لابد یه دلیلی هست که باهاش انجین نمینویسن

انجین = بازی
هیچ فرقی با هم ندارن. ماهان دیگه نمیتونی این همه بازی که با XNA نوشته شده رو انکار کنی. هم برای pc هم x360 .

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 10 مهر 1391 - 20:11
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, من اصلا نگفتم فرقی داره. اصلا صحبت از فرق کردم؟ Idea من بازی هایی که با XNA نوشته شدن رو کاری ندارم. بازی هایی که قرارن با Net. اجراء بشن رو کار دارم! الآن مگه چیزی که XNA میسازی توسط Net. کامپایل میشه؟ sfml هم یه کتابخونه multi-media هست و صرفا برای ساخت بازی طراحی نشده.

هرطور خودت میدونی شهروز من فقط خواستم بگم امکان داره همچین مشکلی بوجود بیاد وگرنه من خودم از خدام بود که با ++C انجین ننویسیم!

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


2 شنبه 10 مهر 1391 - 20:23
پاسخ بصورت نقل قول
میدونم عزیز من Very Happy همینجوری داریم صحبت میکنیم دور هم. اتفاقاً sfml 2 برای بازی طراحی شده. یه نگاهی به فرومش بندازی بد نیست Arrow فعلاً مشکلات عمومی بیشتر از مشکلات پرفورمنس اذیت میکنه.
ادیتور به زودی تکمیل میشه. دنبال یه map editor آماده میگیردم که به xml خروجی بده. طراحیش خیلی عذابه !

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 11 مهر 1391 - 01:05
پاسخ بصورت نقل قول
بالاخره نسخه 1.1.0 آماده شد !
انصافاً خعلی خسته شدم...

http://persian-designers.com/forum/viewtopic.php?p=73860#73860

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 11 مهر 1391 - 10:49
پاسخ بصورت نقل قول
شهروز, ادیتور من میده Twisted Evil . البته اگه به کارت بیاد!
http://xnaleveleditor.codeplex.com

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


3 شنبه 11 مهر 1391 - 11:58
پاسخ بصورت نقل قول
چه جالب !
یه نگاه بهش میندازم. مرسی Very Happy

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |