Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
alis
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 11 خرداد 1391
تعداد ارسالها: 7
محل سكونت: تهران


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 16:40
پاسخ بصورت نقل قول
Question
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


4 شنبه 17 خرداد 1391 - 21:12
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
امیدوارم خوب باشید
میخواستم بپرسم که چط.ری میشه به دوربین فیزیک و Collider داد تا تو در و دیوار نره؟ کد های اون سمپل سوم شخص خود یونیتی رو خوندم ولی چیز زیادی ازش نفهمیدم!
مرسی

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 17 خرداد 1391 - 22:52
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

flyman,

سبك بازي چي هست ؟
اگه سوم شخص هست نبايد اصلا Collider بديد ... يه Raycast از كله كاراكتر به مكاني كه دوربين بايد قرار داشته باشه بندازيد ... اگه به جايي نخورد كه هيچ دوربين رو ميبريد همونجا ُ اگه خورد دوربين رو ميبريد به محل برخورد يا يكم جلوتر ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


5 شنبه 18 خرداد 1391 - 22:25
پاسخ بصورت نقل قول
آهاااااا ایول گرفتم!
ممنون Unity3D, مشکل بزرگیو ازم حل کردی Smile Laughing
یه سوال دیگه
به نظرتون این بهتره که از کدهای prefab سوم شخص خود یونیتی استفاده کنم یا یکی از اول بنویسم؟ به درد سرش می ارزه؟
بازم خیلی ممنون

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 19 خرداد 1391 - 01:15
پاسخ بصورت نقل قول
flyman,

خب بستگی داره به سبک بازی و همینطور سلیقه خودتون ، من خودم ترجیح میدادم حتی از Character Controller هم استفاده نکنم و اون رو هم بنویسم ، یک مقدار اولش بیشتر کار میبره اما پروژه که جلوتر میره نتیجه بهتری داره اینکار ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


شنبه 20 خرداد 1391 - 13:33
پاسخ بصورت نقل قول
مقدار Time.time رو چجوری باید صفر کرد؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


شنبه 20 خرداد 1391 - 13:52
پاسخ بصورت نقل قول
sajad98, نمیشه صفرش کرد.
بهتر اینه که یک متغیر ایجاد کنید که همزمان با Time.time بهش مقدار داده بشه و هروقت خواستید اون رو صفر کنید

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


1 شنبه 21 خرداد 1391 - 03:54
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
چجوری باید چرخش smooth با یکی از محورها داشت؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


2 شنبه 22 خرداد 1391 - 15:06
پاسخ بصورت نقل قول
مثلا میخواهید که در محور y ها شروع به چرش کنه با این:
transform.Rotate(vector3(0,Time.deltaTime*2,0));
بعد هم با یک if ببین که کی به زاویه ی مورد نظرت رسیده!

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
flyman
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 مهر 1388
تعداد ارسالها: 569


4 شنبه 24 خرداد 1391 - 23:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام!
یه سوال دیگه:
چطوری یک کاری بکنم که اسکریپت و انیمیشن با هم اجرا بشه! ینی مثلا من یک انیمیشن دویدن دارم و میخوام در طول این انیمیشن بتونم سر کاراکتر رو به سمتی که میخوام بوسیله ی کد بچرونم. چیکار باید بکنم؟
تشکرات بسی فراوان

_________________
آی دی من در یاهو اینه:
silverman2142
هروقت هرکس سوال داشت منو add کنه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
به وبلاگ من یه سر بزنید:
www.Silverman.ir
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
مقام دوم افرینش های دانش آموزی نخستین جشنواره ی بین المللی بازی های رایانه ای : رسام:فصل اول
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=6028
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 129 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |