Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
hamid_narimani2012
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 15 ارديبهشت 1391
تعداد ارسالها: 4


3 شنبه 9 خرداد 1391 - 10:22
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان.بنده یه بازی ماشینی دارم روش کار میکنم.چند تا سوال دارم.میخوام وقتی ماشین به جایی میخوره صدمه ببینه و از سرعت و کیفیتش کاسته بشه و هم روی بدنه نشون بده.بعدیش مرحله سازی بعدش میخوام چند تا رقیب باشن تو بازی که با ماشین ما مسابقه بدن.آخریش هم نمایش سرعت،نمایش اشتباه میرید یا حرکت کن و زشماره معکوس دادن.تازه کارم.میشه به طور کامل با ذکر کد و مراحل درست کردن بگین.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 9 خرداد 1391 - 18:44
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

hamid_narimani2012,

دوست من ، از اونجایی که به قول خودت تازه کار هسنی ، بهتر هست از بازی های خیلی خیلی کوچیک فعلا شروع کنی ( تازه اگه فرض کنیم مقداری برنامه نویسی بلد هستی )
ساخت بازی ماشین اون هم در این سطحی که توصیف کردی فعلا برا شما امکان پذیر نیست ، استفاده از کدهای دیگران هم فایده ای نداره ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


4 شنبه 10 خرداد 1391 - 20:16
پاسخ بصورت نقل قول
controler.isgrounded رو از کدهای پیش فرض charactercontroller پاک کردم ولی پرش که انجام می دم به صورت crossfade نیست یعنی یه دفعه میره به موقعیت پرش مسیری که می خواد بره معلوم نیست.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


4 شنبه 10 خرداد 1391 - 23:14
پاسخ بصورت نقل قول
متوجه نشدم مشکلت را. تو انیمیشن مشکل داری یا تو حرکت کاراکتر کنترلر؟!

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 00:41
پاسخ بصورت نقل قول
تو پرش کاراکتر کنترلر.وقتی دکمه پرش رو می زنم مسیری که کاراکتر می خواد بره معلوم نیست یهو میره نقطه آخر پرش
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 01:26
پاسخ بصورت نقل قول
خوب شما باید فریم فریم کاراکتر را کمی بالا بیاورید تا آن حسی که می خواهید بدهد

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 02:29
پاسخ بصورت نقل قول
چطوری باید این کارو بکنم؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 03:14
پاسخ بصورت نقل قول
كد:


controller.Move(Vector3(0,2*Time.deltaTime,0));



کنترلر از نوع کاراکتر کنترلر است با این کد در هر ثانیه 2 متر کاراکتر شما بالا می رود.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 03:31
پاسخ بصورت نقل قول
من براش یه شرط گذاشتم که دکمه پرش بیش از دو بار زده نشه و اگه این شرط رو فعال کنم دوباره همون جوریه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


5 شنبه 11 خرداد 1391 - 13:25
پاسخ بصورت نقل قول
شما در دکمه پرش باید یک تایمر ست کنید و اگر تایمر مثلا بیش از صفر بود این عمل بیفته و از تایمر هم در هر فریم مقداری کم شود. لطفا کمی هم به خودتان زحمت دهید!!!

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 128 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |