Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (کد نویسی جاوا اسکریپت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 162, 163, 164  بعدي

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


شنبه 19 فروردين 1391 - 19:30
پاسخ بصورت نقل قول
ashkangarmsiri نوشته:
vahab نوشته:
ashkangarmsiri, دوست من شما باید تو خط دوم مکان 1 رو درون مکان 2 بریزی .
در ضمن قرارا نیست از Find استفاده کنید. بهتره از قبل متغیری تعریف کنید و اینکه از positon استفاده کنید بهتره Surprised



میشه بیشتر راهنمایی کنید چون این کار رو کردم باز هم نشد ؟!!!!


كد:
temp=a
a=b
b=temp


به جای localposition از Position استفاده کنید. مورد بعدی اینه که نباید از Find استفاده کنید و باید متغیری تعریف کنید و از اون استفاده کنید.
بهتره ابتدا مقالات یونیتی رو راهنمای یونیتی رو هم نگاه بندازید تا درک موضوع برای شما راحت تر باشه
با تشکر Arrow

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ashkangarmsiri
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 4 فروردين 1391
تعداد ارسالها: 6


1 شنبه 20 فروردين 1391 - 04:05
پاسخ بصورت نقل قول
vahab نوشته:
ashkangarmsiri نوشته:
vahab نوشته:
ashkangarmsiri, دوست من شما باید تو خط دوم مکان 1 رو درون مکان 2 بریزی .
در ضمن قرارا نیست از Find استفاده کنید. بهتره از قبل متغیری تعریف کنید و اینکه از positon استفاده کنید بهتره Surprised



میشه بیشتر راهنمایی کنید چون این کار رو کردم باز هم نشد ؟!!!!


كد:
temp=a
a=b
b=temp


به جای localposition از Position استفاده کنید. مورد بعدی اینه که نباید از Find استفاده کنید و باید متغیری تعریف کنید و از اون استفاده کنید.
بهتره ابتدا مقالات یونیتی رو راهنمای یونیتی رو هم نگاه بندازید تا درک موضوع برای شما راحت تر باشه
با تشکر Arrow




ببخسید میشه یک تکه از کدش رو برام بنویسید با این حالت که می خوام دو قطعه عکس 1 و 2 را که همان cube و cube1 هستن رو با هم عوض کنم فقط الگوریتمش بیاد دستم ؟؟؟؟ ممنون میشم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


1 شنبه 20 فروردين 1391 - 10:40
پاسخ بصورت نقل قول
دوست من اینجا مکانی برای راهنمایی هست. الگوریتم رو که من خودم برات نوشتم. شما کافیه جای a و b کدهای خودتونو بنویسید.
لطفا درخواست کد های آماده نفرمایید Surprised

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sadegh1993
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: جمعه 20 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 131


5 شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 00:51
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

می خواستم بدونم که چطوری میشه مقدار متغیر result رو در کد زیر (با تشکر از vahab بابت کد زیر) مثلا پس از ده ثانیه ذخیره کرد و در یک مرحله یا level دیگر مثلا در یک Gui Text نمایش داد؟

كد:

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class fpscalc : MonoBehaviour {
   
   public float frame;
   public float fps;
   public int nframe;
   public float result;
   public bool start;
   
    void Start () {
      Invoke("Start1",2.5f);
    }
   
   void Start1()
   {
      start=true;
   }
   void Update()
    {
        frame = 1 / Time.deltaTime;
      if (start)
      {
         fps += frame;
         nframe++;
      }
    }

    void OnGUI()
    {
        GUI.Label(new Rect(10, 0, 200, 20)," FPS : " + frame.ToString());
      GUI.Label(new Rect(10, 25, 200, 20),"Jame FPS : " + fps.ToString());
      GUI.Label(new Rect(10, 50, 200, 20),"Tedad Frame : " + nframe.ToString());
      GUI.Label(new Rect(10, 75, 200, 20),"Average : " + result.ToString());
      Invoke("test",10f);
    }
   
   void test()
   {
      result=fps/nframe;
   }
}


باتشکر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 03:07
پاسخ بصورت نقل قول
sadegh1993,

برا ذخیره و بازیابی مقدار result میتونی از کلاس PlayerPrefs استفاده کنی ...

برای ذخیره :
كد:
PlayerPrefs.SetFloat("MyResult" , result);


و برای بازیابی :
كد:
result = PlayerPrefs.GetFloat("MyResult");
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 00:38
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان کسی حین کار با iPhoneUtils.PlayMovie روی آیفون و اندروید برای پخش mov , mp4 با کدک h264 به مشکل برنخورده؟ کلا توابع iPhoneUtils دیباگ نمیشن و اگه مشکلی پیش بیاد، هیچ لاگی ایجاد نمیکنن. میخوام بدونم شما در این زمینه تجربه ای داشتین؟

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


1 شنبه 7 خرداد 1391 - 15:18
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
دو تا سوال داشتم:
1.من کدهای کاراکتر کنترلر رو در یه اسکریپ قرار دادم و حالا می خوام کد پرشش رو در یه اسکریپ دیگه که از کاراکتر کنترلر استفاده می کنه درست کنم.چجوری باید از اسکریپ اول کدهای کاراکتر کنترلر رو در اسکریپ دوم فراخوانی کنم؟
2.برای گرفتن لبه دیوارها باید چه کاری انجام داد؟
3.در حین پرش با کاراکتر کنترلر چجوری باید کاراکتر رو در هوا کنترل کرد؟
با تشکر فراوان
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


1 شنبه 7 خرداد 1391 - 16:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. اینا که شد 3 تا Very Happy

1 - برای فراخوانی یک اسکریپت از یک اسکریپت دیگر کافی است یکی را GetComponent کنید و تابعی را که می خواهید فراخوانی کنید.مثلا:
كد:

GetComponent(ScriptName).FunctionName();

2 - روش های مختلفی هست اما معمولا از تریگر استفاده میشه.
3 - چون کد از خودتون نیست این مشکل پیش اومده. یا کد را ویرایش کنید یا خودتان بنویسید(کار خیلی راحتیه)

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
sajad98
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 3 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 64


2 شنبه 8 خرداد 1391 - 03:12
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از جوابتون.
میشه مورد 3 رو بیشتر راهنمایی کنید.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
king_of_persia
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 2 مهر 1390
تعداد ارسالها: 161


2 شنبه 8 خرداد 1391 - 14:06
پاسخ بصورت نقل قول
ببینید دوست عزیز من الان با FP Controller تست زدم و اصلا شما کاملا کنترل داری هنگام پرش.

_________________
امید خودتو هیچوقت از دست نده . وگرنه بدان هیچوقت موفق نخواهی شد...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 127 از 164 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 162, 163, 164  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |