Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با فریم ورک XNA -> ساخت انجین با xna
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

ساخت انجین با xna
نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


2 شنبه 21 آذر 1390 - 14:28
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان.


این xna چی هست؟

میشه باهاش انجین دو بعدی از پایه نوشت؟

یعنی انجین هاش همه محدودیت دارن؟

کسی هست مقاله ای چیزی داشته باشه؟

اخه می خواستم با این xna یه انجینی بسازم .هرچند کوچک اما واسه محک زدن خوبه.

ممنون میشم راهنماییم کنید

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 21 آذر 1390 - 15:22
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان دیگه هستن که بیشتر از من اطلاعات دارن ولی من در سطح خودم میگم.
xna یه frameworkه مثله Net. که توی visual studio نصب میشه. زبون پیشفرضش #C.
بله هم میتونی باهاش انجین دو بعدی بنویسی هم سه بعدی خوبیش اینه که برای XBOX هم خروجی میده.
من منظور شما رو از محدودیت نمیفهمم.
در مورد مقاله توی نت پر از منابع برای xna ولی به زبان انگلیسی.
بنظر من که xna آینده خوبی داره از اونجا که خودم هم تمایل دارم کارهای آینده ام رو ببرم رو اون.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


2 شنبه 21 آذر 1390 - 19:16
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون از شما...

احتمالا میرم دنبالش...

منظورم از محدودیت دیزاین محیط و گرافیک پیشفرض و.. هست.

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


2 شنبه 21 آذر 1390 - 21:23
پاسخ بصورت نقل قول
xkapitanx,
XNA برای انجین نویسی دو بعدی خوبه.
وقتی که شما از نوشتن انجین صحبت می کنید دیگه نباید از محدودیت صحبت کنید و بسته به نیازتون ادیتور هم بنویسید که محدودیت های طراحی مرحله رو برای خودتون رفع کنید.

از OpenGL هم برای انجین نوشتن می تونید استفاده کنید

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
xkapitanx
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 27 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 133
محل سكونت: اهواز


3 شنبه 22 آذر 1390 - 13:51
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون اقا vahab... Laughing

_________________
در طوفان زندگی، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |