Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Maya -> نمونه کارهای Maya
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

نويسنده
پيغام
rasooli.behnam
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 65
محل سكونت: shiraz


1 شنبه 29 فروردين 1389 - 10:53
پاسخ بصورت نقل قول
این مثال کاملا مشخس میکنه که منظورم از استفاده از occlusion چیه.

تو این عکس از انجین Mental ray استفاده کردم و FG و GI رو فعال کردم. اما همون جور که میبینید انگار وسایل از زمین فاسله دارن. دلیلش هم نبودن سایه مناسب هست.

تو این عکس برای رندر گرفتن, در قسمت render layer از Presets > Occlusion استفاده کردم. تو این حالت خیلی راحت میشه سایه های از دست رفته رو رندر کرد.

تو این قسمت 2 تا عکس رندر گرفته شده رو تو فتوشاپ در حالت Multiply با هم ادقام کردم. این عکس رو میشه مستقیما تو مایا رندر گرفت. اما من تا حالا این کارو نکردم. شنیدم نیاز به تنظیمات زیادی داره و دیگه اینکه خیلی زمان مبره تا رندر بشه. برای همین اگه محصول نهاییتون یه عکس ثابت هست, بهتره که از همین روش استفاده کنین.

_________________
تا میتونی مهربان باش اما هنگام مجازات کردن رحم نکن وگرنه باعث بی نظمی میشی. این تجربه خودم از زندگیه!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
omid123
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 11


3 شنبه 28 ارديبهشت 1389 - 12:47
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.اينم چندتا كار ازمن.لطفا نظرتون رو بدين
http://www1.upic.ir/images/ogofgcamtdqu79sl2v.jpg
http://www1.upic.ir/images/qoimybiwu79gfpdudgu6.jpg
http://www1.upic.ir/images/cis3tpofgq50yw3fxmeb.jpg
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
omid123
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 11


4 شنبه 29 ارديبهشت 1389 - 13:05
پاسخ بصورت نقل قول
hi.this is a new work






nazar!!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
amiraga
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 155


2 شنبه 11 مرداد 1389 - 19:43
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
این مثال کاملا مشخس میکنه که منظورم از استفاده از occlusion چیه.

تو این عکس از انجین Mental ray استفاده کردم و FG و GI رو فعال کردم. اما همون جور که میبینید انگار وسایل از زمین فاسله دارن. دلیلش هم نبودن سایه مناسب هست.

تو این عکس برای رندر گرفتن, در قسمت render layer از Presets > Occlusion استفاده کردم. تو این حالت خیلی راحت میشه سایه های از دست رفته رو رندر کرد.

تو این قسمت 2 تا عکس رندر گرفته شده رو تو فتوشاپ در حالت Multiply با هم ادقام کردم. این عکس رو میشه مستقیما تو مایا رندر گرفت. اما من تا حالا این کارو نکردم. شنیدم نیاز به تنظیمات زیادی داره و دیگه اینکه خیلی زمان مبره تا رندر بشه. برای همین اگه محصول نهاییتون یه عکس ثابت هست, بهتره که از همین روش استفاده کنین.

دوست عزیز
خیلی ممنون از راهنماییت Surprised Surprised

_________________
سایت من : www.gamed32.tk
وبلاگ من : gamedesigners32.wordpress.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
bigtoyhooman
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 9 فروردين 1387
تعداد ارسالها: 3


4 شنبه 15 تير 1390 - 10:01
پاسخ بصورت نقل قول
اینم یکی از کارای من که البته ایراد زیاد داره ولی خب گفتم بد نیست دوستان ببینن
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Seyphonex
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 119
محل سكونت: Fars


2 شنبه 30 آبان 1390 - 22:24
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
چند روزیه که دارم طراحی کاراکتر تمرین می کنم.
اینها همش بار اولمه که طراحی میکنم
می خواستم ببینم نظر شما چیه؟

ازتون می خوام بگید که بهترین کار و بدترین کار کدومه

http://www.mediafire.com/?zz3vxm8b4j9c5rc

86kb

ممنون
منتظرتون هستم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Mehralex
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 633


3 شنبه 1 آذر 1390 - 01:03
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
براي با اول خيلي خوب كار كردي , احسنت
همشون خوب بودن فقط كاراكتر انسانت نياز به كار بيشتر داره
موفق باشي . ادامه بده . . .

_________________
جدیدترین محصولات فروشگاه ایرانیان سی جی

مجموعه Evermotion آموزش 3Ds Max


مجموعه عظیم آموزش Unity 3D
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 8 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |