Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> برنامه نويسي تخصصي DirectX و اصول برنامه نويسي تحت ويندوز -> C++ یا c#
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


شنبه 21 اسفند 1389 - 03:39
پاسخ بصورت نقل قول
من یه جا خوندم سرعت اجرای حلقه ها در c++
20 برابر c# هست.ایا دستوری وجود نداره تو c#
که اونو از این حالت کند خارج کنه و سرعتش مثل c++ بشه.

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


2 شنبه 23 اسفند 1389 - 20:20
پاسخ بصورت نقل قول
من چند روزی رو تو وب چرخیدم و بالاخره اینو پیدا کردم.

برنامه های نوشته شده با #C همیشه JIT Compile میشن. یعنی عمل تفسیر فقط در مرحله ی اول انجام میشه اینطور نیست که کدی که یکبار اجرا شده بار دوم هم مجددا به زبان ماشین تبدیل بشه و بعد اجرا بشه بلکه از کد های زبان ماشین که در مرحله ی اول توسط Jitter تولید شدن استفاده میشه یعنی با زبان های کامپایل شده مانند ++C هیچ تفاوتی نداره

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 24 اسفند 1389 - 06:43
پاسخ بصورت نقل قول
SMOKE_UNITY, آقا محیط managed شده یا همون مدیریت شده #c یکی از عوامل کند شدن هست و البته یکی از اصلی ترین عوامل راحت تر کار کردن با این زبون هست.

cpp بدلیل اینکه خیلی native تر هست باسه همین سرعتش هم خیلی بیشتره.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
knight-rak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 خرداد 1388
تعداد ارسالها: 405
محل سكونت: BOOTSTRAP LOADER


3 شنبه 24 اسفند 1389 - 06:55
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
بحث خوب و جالبی هست ( خواهشا فقط به نتیجه برسونین و نصفه کاره ولش نکنید )

خوب دوستان ما فقط اومدیم گفتیم که c++ بهتره و c# برای این کار خوب نیست چون سرعتش پایینه
حالا میشه بگید کدومشون با directx ارتباط بهتری برقرار میکنه ؟؟؟
چون خود منم قبلا با چند تا pdf که 6 تاش رو شهروز خودمون نوشته بود و یه پروژه دیگه که نمیدونم واسه کی بود با C# یکم زدم تو کار انجین گرافیکی که با دایرکتس بود و خیلی هم ساده و قابل فهم بود و به نظرم مشکلی نداشت

نمیگم c++ بده چون میدونم قدرتش زیاده ولی خوب اینو درنظر بگیرید که کدم راحت تر به جواب میرسونه ما رو

موفق باشید ....

_________________
18.
به تکبر از مردم روی مگردان و به خودپسندی بر زمين راه مرو ، زيرا خدا هيچ به ناز خرامنده فخر فروشی را دوست ندارد
(سوره:لقمان آیه: 18 )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


3 شنبه 24 اسفند 1389 - 08:37
پاسخ بصورت نقل قول
منظور از سرعت کم چیه.منظور سرعت کمتر در زمان کامپایل یا سرعت کمتر دز زمان اجرا.؟
اگه میشه اینو یکم توضیح بدید.برای اینکه c++ تبدیل به زبان ماشین بشه چند مرحله رو میگزرونه که در c# این مراحل بیشتر هستش.
مشکل من نه با c++ هست و نه با c# .مشکل من اینکه وقتی میخوای بری سراغ یادگیری c++ یه کتاب 800 صفحه ای رو تموم میکنی.بعد میری نمونه کدی رو که تو directx با c++ نوشته شده رو میبینی بعد با خودت میگی اینا چین.اینا که اصلا c++ نیستند.تازه متوجه میشی که باید api win32 رو هم یاد بگیری.ولی خوب با یادگیری c# که رابط کاربری خوب داره دیگه نیازی به api دیگه ای نیست.
مشکل اینجاست که اصلا کتاب فارسی در مورد api win32 وجود نداره.پس علاقه ات به c# بیشتر میشه.ولی مشکل اینجاست که همه میگن سرعتش کمه ولی دلیلش رو توضیح نمیدن.
ما هم موندیم تو کف دایرکت ایکس

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 24 اسفند 1389 - 08:58
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

اینجا رو بخون بیشتر قضایا دستت میاد :
http://www.codeproject.com/KB/cs/CSharpVsCPP.aspx

ضمنا شما با C# شروع کن ... باور کن هیچی رو از دست نمیدی !!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
knight-rak
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 21 خرداد 1388
تعداد ارسالها: 405
محل سكونت: BOOTSTRAP LOADER


3 شنبه 24 اسفند 1389 - 10:23
پاسخ بصورت نقل قول
هنوز این لینکی که دادین رو ندیدم ولی منم با اینکه C# برای اینکار خوب نیست زیاد موافق نیستم چون خودم به شخصه خیلی باهاش حال میکنم
دست منم نیومده که چرا دوستان میگن سرعتش کم هست!!!!!!!!

ولی اینکه بخواییم دایرکتس کار کنیم خوب با سی شارپ راحت میشه این کارو کرد و همون نمونه ها رو راحت وارد سی شارپ کرد و ارتقا دادشون( روشون کار کرد ) تا به نتیجه دلخواه برسیم

اینم میدونم که اکثر انجین ها با c++ نوشته شده ولی خوب چرا نمیشه با C# این کار رو کرد مگه تو cPP چی هست که تو این یکی نیست ؟؟؟؟؟؟

_________________
18.
به تکبر از مردم روی مگردان و به خودپسندی بر زمين راه مرو ، زيرا خدا هيچ به ناز خرامنده فخر فروشی را دوست ندارد
(سوره:لقمان آیه: 18 )
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


3 شنبه 24 اسفند 1389 - 11:33
پاسخ بصورت نقل قول
برو بچ صحبت سر کم بودن سرعت به خیلی از موارد بر میگرده. یکیش مدیریت حافظه است. شما توی cpp خودت مدیریت رو انجام میدی. کامپایل هم، شما فقط یکبار همون اول کدت رو کامپایل می کنی و همه چی سر اجراء مشخص میشه.

منم دلیل اصلی اینکه انجین ها رو با cpp می نویسن نمی دونم البته یکسری دلایل پایه ای هست که همه می دونن. الآن بیشتر با #c پلاگین ها رو می نویسن.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Hosssein
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 2 شنبه 18 مهر 1390
تعداد ارسالها: 5


2 شنبه 2 آبان 1390 - 19:11
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
می خواستم چند منبع اموزشی(از پایه فیلم یا کتاب Fa/En) برای unity و کدنویسی در ان با java script معرفی کنید.2-از
کجا میتونم تمام مقالات گراهام مک الیستر را(با زبان اصلی یا ترجمه )پیدا کنم.3-direct x چیست؟و منابع اموزشی ان از پایه(فارسی و انگلیسی) را معرفی کنید. متشکرم Embarassed
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


2 شنبه 2 آبان 1390 - 22:47
پاسخ بصورت نقل قول
عزیزم شما تاپیک قدیمی آوردی بالا بعدش هم اینجا جایه پرسیدن این سواله؟ تو تالار یونیتی مراجعه کن. Arrow

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 2 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |