Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Maya -> برای ساخت کارکتور کدام بهتر است ؟ مايا يا مکس ؟ چرا ؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

برای ساخت کارکتور کدام بهتر است ؟
نويسنده
پيغام
magas
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 17 تير 1386
تعداد ارسالها: 81


5 شنبه 4 مرداد 1386 - 11:50
پاسخ بصورت نقل قول
برای ساخت کارکتور کدام بهتر است ؟ مايا يا مکس ؟ چرا ؟

_________________
اگه غلط املای دارم ببخشيد چون دارم با برنامه فارسی می نويسم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alimami
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: شنبه 21 مرداد 1385
تعداد ارسالها: 242
محل سكونت: دنياي بازي


5 شنبه 22 شهريور 1386 - 01:11
پاسخ بصورت نقل قول
مايا.چرا؟ خوب معلومه Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
3d_maya
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 7
محل سكونت: در میان مایا


شنبه 29 دي 1386 - 12:32
پاسخ بصورت نقل قول
نه مایا نه مکس ..... Evil or Very Mad
موشن بیلدر .

یا حسین.!

_________________
www.bluemotionfx.net
www.bluemotionvfx.net/forum
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
rasooli.behnam
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 8 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 65
محل سكونت: shiraz


4 شنبه 12 اسفند 1388 - 23:10
پاسخ بصورت نقل قول
مایا از قدیم میگفتن برا ساخته اجسام organic مثل انسان و حیوان خیلی خوب عمل میکنه. ولی الآن دیگه فکر نمیکنم مکس کمتر از مایا باشه! چون هر دوشون مال یه شرکت شدن. اما من کار کردن با مایا رو بیشتر دوست دارم. چون وقتی مدل سازی میکنم, دلم میخواد راحت تو فضای پرسپکتیو بچرخم و مایا برا این کار همیشه عالی بوده. من اگه قرار باشه تو زمینه فیلم سازی کار کنم, مایا رو انتخاب میکنم. اما مکس برا بازی سازی و معماری!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
mg_mahyar
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 20 فروردين 1389
تعداد ارسالها: 22


جمعه 20 فروردين 1389 - 15:22
پاسخ بصورت نقل قول
موشن بیلدر مال ساخت حرکته جیگر نه مدل سازی.
مدل سازی طبق روال انجمن های ایرانی مایا مکس بود.
اما طبق روال واقعی سافت ایمیج و بعد مایا و بعد مکس.
و اگر جدید تر به قضیه نگاه کنیم modo و zbrush خیلی کارو آسون میکنن بهتره یه تحقیق در مورد دوتای اخر بکنی تا بفهمی.
انگار یه تکه گل انداختی توی کامپیوتر و داری روش کار میکنی. تا مثل کوزه گرا جسمت رو بسازی
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

مدل سازی کاراکتری
نويسنده
پيغام
ehsanyacoza0021
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 20 شهريور 1390
تعداد ارسالها: 1


1 شنبه 20 شهريور 1390 - 21:00
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
بستگی به خودت داره اگه میخوای مثل بعضی ها از norbs مدلینگ اول برای ساخت کاراکتر استفاده کنی بعد تبدیلش کنی به polygon مایا بهتره چون امکانات norbs مدلینگش بیشتره اگر نه باز بستگی به خودت داره چون هر دو نرم افزار مخصوصا مایا در مدل سازی خیلی خوب اندالبته اگه mod box , z brush رو ندید بگیریم . حالا خودت کدوم نرم افزار رو بیشتر دوست داری من که مایا رو به هر نرم افزاری ترجیع میدم

_________________
دانلود آموزش مایا و ... به زبان فارسی و تصویری در
www.mayamaster.blogfa.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
sobhan1991
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 8 دي 1388
تعداد ارسالها: 104
محل سكونت: تو بازی!


1 شنبه 20 شهريور 1390 - 21:24
پاسخ بصورت نقل قول
به به تازه وارد ها چه کردن اینجا !!! بابا دمتون گرم !!! نمره املاتون چند بوده ؟ Very Happy

بابا جان یکم تو نوشتن دقت کنین ! مثلا اینجا آبرو داره ها !!!!

ببین عزیزم اصولا تو دنیای نرم افزار مقایسه کار درستی نیست !

چون به قول قدیمی ها هر که را بهر کاری ساخته اند !!! دقیقا در مورد نرم افزار ها صادقه !

ببین هر کدوم از نرم افزار های 3 بعدی سازی واسه یه کار خاصی ساختند ، و شما میتونید با هر

نرم افزاری که راحت هستین اقدام به ساخت کاراکتر کنید ! و دقت کنید که هر نرم افزاری رو بهر کاری ساخته اند ، مثلا اگه شما بخوای بیای با ZBrush کاراکتر یا یه مدل بسازی ، خب این با نصب یه پلاگین جدید امکان پذیره !!! ولی پوست از کله ات کنده میشه !! Question

فکر کنم الان گرفتین که چی کار کنین

_________________
http://gm-dev-design.weebly.com/index.html
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |