Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (مدل و انیمیشن در یونیتی)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  بعدي

نويسنده
پيغام
m_dawoodi
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 10 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 140


شنبه 21 خرداد 1390 - 20:18
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان یه مشکل کوچولو دارم که تا حالا نداشتم !
یه کاراکتر ساختم ، وقتی میارم توی یونیتی درسته.وقتی بهش هوش مصنوعی رو نسبت میدم یه مشکلی پیش میاد و این که کاراکتر 90 درجه میچرخه و انگار خوابیده !
مدلش درسته ولی وقتی رفتم توی اف بی اکس شو توی بخش Project ( یک Preview از مدل داره ) نگاه کردم دیدم اونجام مدل چرخیده.
مشکل از کجاست !؟
توی 3dsMax مدل درسته و چرخشی نداره.
خروجی اف بی اکس رو هم با تمام تنظمیات تست کردم هیچ فرقی نکرد.
به نظر شما مشکل از کجاست !؟ Shocked
ممنون میشم کمک کنید.

_________________
پایدار ... .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 21 خرداد 1390 - 21:22
پاسخ بصورت نقل قول
m_dawoodi,

با اینکه سوالتون رو درست متوجه نشدم ولی فکر کنم همون مشکل سیستم مختصات مکس هست ...

اولین پست من توی این صفحه رو بخونید :
http://www.persian-designers.com/forum/viewtopic.php?t=5243&postdays=0&postorder=asc&start=590
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
djary
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 25 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 202
محل سكونت: اصفهان


شنبه 28 خرداد 1390 - 17:05
پاسخ بصورت نقل قول
انيميت کردن در يونيتی

من يک کاراکتر ايمپرت کردم به صورت ثابت حالا ميخوام بهش راه رفتن و حمله کردن رو انيميت کنم با خوده يونيتی

دفعه اولم هست که ميخوام هم چين کاری کنم
باتشکر

_________________
خدايا به من قوت بده تا به اهدافم برسم
http://www.salavaat.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


شنبه 28 خرداد 1390 - 19:14
پاسخ بصورت نقل قول
djary,

مدل رو اول باید Rigg کنید اونهم توی نرم افزار مورد استفادتون نه یونیتی ...
برا انیمیت کردن هم باز باید از همون نرم افزار استفاده کنید ، تو یونیتی میتونید دوربین یا یه همچین چیزهایی رو راحت انیمیت کنید اما برا انیمیت کردن کارکتر اصلا مناسب نیست !!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
djary
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 25 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 202
محل سكونت: اصفهان


شنبه 28 خرداد 1390 - 22:12
پاسخ بصورت نقل قول
به من که مکس بلد نيستم
Confused

_________________
خدايا به من قوت بده تا به اهدافم برسم
http://www.salavaat.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


شنبه 28 خرداد 1390 - 22:14
پاسخ بصورت نقل قول
djary, در هر صورت سیستم انیمیت یونیتی اصلا برای این کار مناسب نیست.

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ary programmer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 27 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 34


1 شنبه 29 خرداد 1390 - 15:46
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.
من می خوام یه لوله باشه و توپی از داخل اون رد شه.
حالا چه نوع کولیژنی باید روی لوله گذاشت که سوراخ وسط لوله بسته نشه؟

_________________
در این دنیا از دو راه می توان موفق شد: یا از هوش خود و یا از نادانی دیگران
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
emadgh
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 5 شنبه 22 مرداد 1388
تعداد ارسالها: 159
محل سكونت: تو Unity3D


1 شنبه 29 خرداد 1390 - 16:03
پاسخ بصورت نقل قول
Ary programmer, کولیژن نیست و کلایدر هست Very Happy
2 - Mesh Collider

_________________
Good bug is a fixed bug!

دانلود آسان از تمام آپلود سنترها Very Happy
http://rapidbaz.ir/from/157845
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ary programmer
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 27 شهريور 1389
تعداد ارسالها: 34


1 شنبه 29 خرداد 1390 - 16:10
پاسخ بصورت نقل قول
1-حق با شماست! Wink
2-حتی اون هم سوراخ رو کامل می گیره!

_________________
در این دنیا از دو راه می توان موفق شد: یا از هوش خود و یا از نادانی دیگران
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


1 شنبه 29 خرداد 1390 - 16:51
پاسخ بصورت نقل قول
Ary programmer, خیر، شما اکر مش لولتون درست باشه و گزینه های Convex و smooth sphere collider مش کلایدرتون غیر فعال باشه مشکلی پیش نمیاد.

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 11 از 17 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |