Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> طراحی هوش مصنوعی برای بازیهای کامپیوتری -> ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي است
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي است
نويسنده
پيغام
ممد یوزی
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 127
محل سكونت: جايي بين طهران و تهران


5 شنبه 26 شهريور 1383 - 06:10
پاسخ بصورت نقل قول
سلام!
من اين تاپيك رو ايجاد كردم تا در اينجا به گفتگو در مورد ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي استراتژيكي در حد Age of Empires بپردازيم.
طبيعتاْ ابتدا بايد از ساخت هوش مصنوعي رده Very Easy بازيها شروع كنيم تا به اميد خدا برسيم به Very Hard.

سوال خود من اينست:

چگونه ميشه زمان Rush رو براي حريف در بازي تعيين كرد؟
آيا بايد براش تعريف كنيم كه برفرض اگر يك سربازخانه و ... و 1000 غذا و 1000 تا طلا داشتي حمله كن؟ Very Happy

_________________
رفیق بی کلک مادر
LONG WITH ARYAN!!!
ONLY NATIONALISM!!!

ساخت سايت خود را به ما بسپاريد:
mafiaot@yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
siavashzk
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 30 آبان 1386
تعداد ارسالها: 17


5 شنبه 13 دي 1386 - 17:44
پاسخ بصورت نقل قول
نمي دونم چرا هيچ كسي نظري نداده! ولي من بعد 4 ماه نظر ميدم.
به نظر من بهتره يه شرط زمان مثلا 3 دقيقه 3دقيقه براش بگذاريم به علاوه حداقل تعداد سرباز. مثلا بعد از شروع بازي صبر مي كنيم تا 3 دقيقه بگذره بعد اگر تعداد سرباز بيشتر از 20 تا بود حمله مي كنيم اگر نبود صبر مي كنيم تا هر زماني كه شرط برقرار بشه. بعد از حمله دوباره زمان مي گذره تا 3 دقيقه و شرط سربازها رو چك مي كنه و به همين ترتيب. براي آخر بازي هم در نظر مي گيريم كه مثلا اگر به عصر چهارم رسيديم ديگر شرط زمان رو چك نكنه و با هر 40 سرباز حمله كنه.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

Re: ساخت هوش مصنوعي براي بازيهاي ا
نويسنده
پيغام
jiko
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: جمعه 4 ارديبهشت 1388
تعداد ارسالها: 4


شنبه 5 ارديبهشت 1388 - 07:48
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
اگر ممکنه برای من هم بگید چه طوری شروع کنم Wink
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
آرش هنرور
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: 3 شنبه 13 ارديبهشت 1384
تعداد ارسالها: 28


5 شنبه 29 مرداد 1388 - 09:15
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان
اولین وب سایت فارسی در زمینه های:

Computer Graphice, Simulation, Digital Painting, Visual Effects
Game Design & Development, Artificial Intelligence, Data Structure
3D Modeling
*****************************************************************
www.ArashHonarvar.co.cc
*****************************************************************
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
melika
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 5 ارديبهشت 1390
تعداد ارسالها: 52


شنبه 7 خرداد 1390 - 12:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام آيا كسي در مورد بازي اتلو و درخت بازي و اجراي الگوريتم هاي min-max و cutt-off
بر روي آن مي تونه به من كمك كند يا آدرس لينكي در اين زمينه را در اختيار من قرار دهد
و همچنين سورس كد آن را
ممنون ميشم اگر كسي به من كمك كند مچكرم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |