vahidpoor پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 4 شنبه 31 تير 1388 تعداد ارسالها: 531 محل سكونت: مشهد
5 شنبه 28 بهمن 1389 - 19:36 |
|
|
موتورهای فیزیکی کلا به دو دسته تقسیم می شوند شبیه ساز با تخمین بالا ( علمی) و بلادرنگ ( بازی و فیلم )
بحث ما رو گزبنه دوم هست
یک فیزیک انجین خوب چند ویژگی باید داشته باشه :
1- سریع و بهینه باشه
2- استفاده راحت
3- از اشکال مختلف پشتیبانی کنه
این هم دو موتور رایگان برای ایکس ان ای اول سه بعدی و بعد هم دو بعدی :
http://jiglibx.codeplex.com/
http://farseerphysics.codeplex.com/
و در آخر
http://henge3d.codeplex.com/
البته رپر یا تبدیل شده انجینهای خوب دنیا هم برای این فریم ورک وجود داره اما خوب بعضا یا ناقص و یا کاربری سختی دارند |
_________________ همیشه زمانی برای شروع است |
|