Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیهای کامپیوتری روز -> پیشنمای بازی Tom Clancy's HAWX 2
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

پیشنمای بازی Tom Clancy's HAWX 2
نويسنده
پيغام
Mr_Dragon
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 329
محل سكونت: My Computer


2 شنبه 25 مرداد 1389 - 19:06
پاسخ بصورت نقل قول
مقدمه :
Ubisoft با عرضه بازی Tom Clancy Hawx در سال 2009 خود را وارد آسمان کرد ! و با توجه به تجربه ی کمی که در این سبک از بازی ها داشت ، انصافا بازی قابل قبولی را در سبک Flight Action وارد بازار کرد . چندی پیش Ubi اعلام کرد که به زودی نسخه ی دوم این بازی را روی پلتفورم های Xbox360 ، PC ، PS3 و Wii منتشر خواهد کرد .

روند بازی :
HAWX 2 شما را به دنیای مدرن جت های جنگنده فرا می خواند .این نسخه روایت کننده حملات جت های جنگنده ی آمریکایی ، انگلیسی و روسی به مناطق مختلف جهان است . روند این نسخه از نسخه ی اول پیروی نمی کند و کاملا با آن تفاوت دارد . بازی در خاور میانه و نزدیکی کشور روسیه آغاز می شود . Edward Douglas مدیر اجرایی بازی می گوید : " در این نسخه شما نقش یک خلبان واقعی را ایفا می کنید ، شما بایستی سوار هواپیما شوید ، آن را به پرواز در بیاورید و موقعی که ماموریت شما به پایان رسید ، هواپیما را به سلامت روی زمین بنشانید . " از این صحبت ها اینجور استنباط می شود که تمرکز سازندگان بازی صرفا روی جنگیدن نیست و با افزودن این ویژگی قصد طبیعی تر کردن بازی را دارند تا شما واقعا احساس یک خلبان را تجربه کنید . شما می توانید در این نسخه هواپیما را از دو دید First Person و یا Thired Person هدایت کنید . هوش مصنوعی دشمنان در این نسخه بهبود یافته است . باید همیشه مواظب باشید زیرا همه ی دشمنان شما از یک تاکتیک پیروی نمی کنند و هر دسته از آنها تاکتیک های خاص خود را برای حمله به شما دارند !

گرافیک :
گرافیک بازی نسبت به نسخه ی قبلی کاملا متفاوت شده و از یک سیستم جدید پیروی می کند . این سیستم جدید به اینگونه عمل می کند که در لحظات درگیری ها فوکوس دوربین را روی هواپیمای شما Zoom می کند و باعث طبیعی تر شدن نبردها می شود . انصافا طراحی منظره ها و مناطق طبیعی خیلی خوب کار شده است . به عنوان مثال رشته کوه های کشور روسیه که همیشه پوشیده از برف هستند ، در این بازی عین مدل واقعی شبیه سازی شده اند و با برخورد هواپیما و یا موشک به آن ها ، برف روی این رشته کوه های فرو می ریزد و مقداری تیره رنگ می شوند ( به دلیل انفجار ) . در یکی از ویدئوها که دیدیم شما بایستی در رشته کوه های راکی عملیاتی انجام می دادید . این عملیات در غروب انجام می گرفت و نزدیکی دریا . انعکاس نور خورشید رو آب دریا و لحظه ی غروب ، صحنه ای بسیار زیبا و رویایی را مقابل چشمان ما قرار داد . وقتی که ارتفاع خود را کم کنید و به نزدیکی سطح زمین برسید ، متوجه ی طراحی های 3 بعدی و خوب ساختمان ها ، درخت ها و پل ها می شوید که همگی نشان دهنده ی قدرت گرافیکی HAWX 2 را دارند .

صدا :
از نکات قابل توجه در بخش صدا صدای خلبانان بود که در هنگام لحظات سخت نبرد ، صدایشان در هنگام مکالمات فرق می کرد و صدایی پر استرس را به شما القا می کنند . Ubi گفته است که صدای موتور جنگنده هایی که در این بازی طراحی شده اند ، عینا از روی مدل واقعی کپی برداری شده و در بازی به کار گرفته شده اند . صدای پرتاب موشک ها ، انفجارها و صدای دور شدن و نزدیک شدن هواپیماهای دشمنان نیز خوب و قابل قبول کار شده است .

نتیجه :
HAWX 2 را می توان بی رقیب در سبک Flight Action دانست زیرا چندین سال که بازی درخور توجهی در این سبک ندیدیم و Ubi با ساخت HAWX 2 بعید می داند که رقیبی برای این بازی پیدا شود زیرا تمام نکات و مشخصات یک بازی تمام عیار هواپیمایی جنگی در آن گنجانده شده است و شما حس یک خلبان جت جنگنده را می توانید با HAWX 2 تجربه کنید .

مشخصات کلی بازی :
نام کامل بازی : Tom Clancy's HAWX 2
شرکت ناشر : Ubisoft
شرکت سازنده : Ubisoft
تاریخ انتشار : مهر 89
سبک : Flight Action
پلتفورم : PS3 ، Xbox360 ، PC ، Wii
رده بندی سنی : Teen
سایت شرکت سازنده : http://www.ubisoft.com/
سایت رسمی بازی : http://www.hawxgame.com/
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |