Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیهای کامپیوتری روز -> پیشنمای بازی FIFA Soccer 2011
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

پیشنمای بازی FIFA Soccer 2011
نويسنده
پيغام
Mr_Dragon
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 329
محل سكونت: My Computer


4 شنبه 13 مرداد 1389 - 23:18
پاسخ بصورت نقل قول

مقدمه :
سری بازی های FIFA آنقدر دوست داشتنی هستند که هرچقدر آنها را بازی کنیم باز هم سیر نشویم . واقعیت این است که EA Sports اولین تولید کننده ی اینگونه سبک از بازی ها بود که همچنان به یکه تازی خود نیز ادامه می دهد . درست است که دیگر شرکت ها همچون Konami بیکار ننشسته اند و بازی هایی همچون PES را برای مقابله با FIFA روانه ی بازار کرده اند ، اما نباید فراموش کنیم که FIFA هرگز نسبت به PES عقب نبوده و اکثر مواقع گوی سبقت را از رقیب خود گرفته است . طرفداران دو آتیشه ی FIFA حتما به خاطر دارند که اوج تحولات در این بازی در نسخه ی سال 2003 شروع شد . FIFA 2003 را می توان نقطه ی عطفی برای تاریخ این بازی شمرد . زیرا چهره ی بازیکنان ، ویژگی های زمین ، هوش مصنوعی و ... کلا با سری های قبلی فرق کرده بود . از آن به بعد بود که به تدریج FIFA حرفه ای تر شد و حالا به نقطه ای رسیدیم که فوتبال مجازی سعی در نزدیک شدن به فوتبال واقعی دارد ! FIFA 2011 با همه ی ویژگی های منحصر به فرد خود تا چند ماه دیگر میهمان خانه های شما خواهد بود !!!
روند بازی :
به جرئت می توان گفت روند بازی در این نسخه تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه های قبلی داشته است . EA Sports در این نسخه بر روی حرکات انفرادی بازیکنان بزرگ بسیار ظریف و با دقت کار کرده است . برای مثال Iniesta بازیکن تیم بارسلونا که در دنیای واقعی فوتبال ویژگی های همچون پاس های خوب و توی عمق و دربیل های سریع دارد ، در بازی نیز به گونه ای ساخته شده که همین ویژگی ها را داشته باشد . در حقیقت سازندگان بازی تمام تلاش خود را کرده اند تا شما را به دنیای واقعی فوتبال نزدیک تر کنند . Rooney بازیکن تیم منچستر یونایتد نیز در دنیای واقعی فوتبال ، بازیکنی است که با مشغول کردن مدافعان به خود ، از راه دور ضربات غافل گیر کننده و دقیقی به چهارچوب دروازه می زند . در FIFA 2011 این ویژگی برای Rooney تعبیه شده و مشاهده می کنیم که سازندگان بازی چه ظرافتی در طراحی حرکات بازیکنان به خرج داده اند . این امکان فقط برای این دوبازیکن خاص نیست ، این امکان برای اکثر بازیکنان معروف و مشهور دنیا در بازی گنجانده شده . در FIFA 2011 62 ورزشگاه معروف جهان تعبیه شده که همه آن ها از روی مدل واقعی خود شبیه سازی شده اند . از نکات جالب این نسخه می توان به بخش Create Player & Team اشاره کرد . این بخش در نسخه های قبلی هم وجود داشت اما در این نسخه کاملا فرق و توسعه پیدا کرده . جوری که شما در مرحله ی اول کمی گیج می شوید و کمی زمان می برد تا با این بخش آشنا شوید . شما با ساخت باشگاه مورد علاقه ی خود می توانید آن را Upload کرده و در معرض دید دیگر فیفا دوستان بگذارید و در رتبه بندی شرکت کنید . بخش جدیدی که در این نسخه اضافه شده بخش FIFA Theater می باشد که شما در این بخش می توانید گل های جالب خود را Save کنید ، آنها را تماشا کنید و در معرض دید عموم بگذارید . در این نسخه از سری بازی های FIFA ، License بالغ بر 30 لیگ مطرح جهان وجود دارد و همچنین تعداد تیم های باشگاهی بالغ بر 500 تیم است و بالغ بر 15000 هزار بازیکن در FIFA 2011 طراحی شده است . سازندگان بازی اظهار کرده اند که هوش مصنوعی در FIFA 2011 اصلاح شده ی FIFA 2010 است و عملکرد دروازبانان و مدافعان بسیار بهتر و واقعی تر شده به گونه ای که مدافعان کاملا هوشمندانه عمل می کنند . نکته ی قابل توجه این است که در بخش Practice Arena می توانید مهارت ها و توانایی های تیم و بازیکنان را افزایش دهید و با انتخاب کردن گروه مدافعان و مهاجمان و تعداد آن ها ( 11 با 11 ، 5 به 5 ، 5 به 3 ) شروع به تمرین کنید .


گرافیک :
گرافیک بازی نسبت به نسخه ی 2010 تغییرات نسبتا چشمگیری داشته است . سازندگان بازی پیشنهاد کرده اند اگر می خواهید قدرت واقعی گرافیک FIFA 2011 را مشاهده کنید ، در قسمت Option بازی ، تنظیمات مربوط به گرافیک را روی Level آخر قرار دهید تا متوجه ی ریزترین نکات در رابطه با گرافیک بازی شوید . همچنان می توان تا حدودی به EA Sports در رابطه با تماشاگران خرده گرفت . زیرا در این نسخه همچنان شاهد تماشاگرانی نسبتا غیر واقعی هستیم . البته این نکته را باید گفت که انصافا تماشاگران نسبت به نسخه های قبلی بهتر کار شده اند و تنوع آن ها بالاتر رفته ، اما هنوز به آن چیزی که مورد پسند طرفداران FIFA است ، نرسیدند . صورت اکثر بازیکنان تمام تیمی هایی که در این نسخه حضور دارند از روی چهره ی واقعی رندر شده است . این صورت ها کاملا 3 بعدی هستند .


صدا :
بخش صدا در FIFA 2011 تغییرات جالبی کرده است . یکی از این تغییرات این است که شما می توانید آهنگ های مورد علاقه ی خود را وارد بازی کنید !!! شاید کمی شوکه شده باشید ، اما EA Sports این امکان را برای شما مهیا کرده است که ریختن آهنگ های خود در قسمتی که بعدا مشخص خواهد شد ، شاهد حضور آهنگ های مورد علاقه ی خود در بازی باشید . هنوز جزئیات بیشتری در مورد آهنگ های خود بازی که EA Sports در آن قرار داده ، در دسترس نیست . صدا تماشاگران هم مثل نسخه های قبلی کاملا عالی کار شده . EA Sports از استدیوهای مخصوص ضبط صدا ، برای ضبط صدای تماشاگران استفاده می کند . در کل بیشتر از این نمی توان در مورد بخش صدا اظهار نظر کرد چون اطلاعاتی بیشتر فاش نشده .


نتیجه :
به صراحت می توان گفت که FIFA هرگز رقیبی بی دست و پا برای PES نبوده و همواره گوی سبقت را PES گرفته است ، آمار نیز این حرف را تصدیق می کنند زیرا FIFA 2010 با یک رکورد قابل توجه موفق به فروش 10 میلیون نسخه در سراسر جهان شد که این آمار قابل توجه هستند . از اطلاعات به دست آمده می توان فهمید که FIFA 2011 حداقل در بخش Game Play تغییرات زیادی داشته ، اما نباید از بخش گرافیک هم غافل شویم چرا که این بخش هم با اصلاح Engine بازی FIFA 2010 پیشرفت قابل توجهی به دست آورده است . چاره ای نیست جز اینکه تا آبان سال 89 منتظر بمانیم ...

مشخصات کلی بازی :
نام کامل بازی : FIFA Soccer 2011
شرکت سازنده : EA Sports
شرکت ناشر : Electronic Arts
سبک : Soccer Simulation
تاریخ انتشار : آبان 89
پلتفورم : PS2 ، PS3 ، PSP ، DS ، Wii ، Xbox360 ، PC
سایت شرکت ناشر : www.ea.com
سایت رسمی بازی : http://www.fifa.easports.com/
باکس شات بازی :
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |