تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
1 شنبه 23 اسفند 1388 - 21:03
miladigs,
عزیز چرا اینقدر عجله میکنی ؟
1 برای Forward و Rewind کردن بازی ... فکر نکنم خود کتابخونه یونیتی همچین قابلیتی رو گذاشته باشه ( شایدم باشه من نمیدونم!) ... ولی خب 100% شما این کار رو از طریق اسکریپت نویسی میتونی انجام بدی ... یکی از روش هات اینه که اطلاعات مربوط به آبجکتهای صحنه بعد از هر رندر داخل یه پشته بریزی و موقع rewind هم از پشته پاپش کنی ... در کل کار ساده ای نیست
2 اول cursor رو پنهان کن... Screen.showCursor = false
بعد تو تابع OnGUI یه تکسچر در محل موس Input.mousePosition رندر کن
تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388 تعداد ارسالها: 278 محل سكونت: کنار کامپیوتر
شنبه 29 اسفند 1388 - 22:54
ehsan_designer نوشته:
ممنونم دوست عزيز
حالا يه سوال ديگه
اين حس گر برخورد چه شكليه دارم ديونه ميشم 2 تا توپه وقتي به هم ميخورند مي خواهم صداي برخورد پلي بشه
جفتشونم فيزيك دارن
راهنماییت می کنم ولی برنامشو نمی نویسم چون خیلی سادست و خودت یخورده تلاش کنی بهش می رسی
باید از تابع collision یا تریگر استفاده کنی.
حالا تریگر چه فرقی با کلیژن داره برای کار شما هر جفتش میشه استفاده کرد ولی بهت پیشنهاد می کنم ار کلیژن استفاده کن
مثالش رو می تونی تو آموزشیهای aliyeredon بخونی
همونجایی که در مورد برخورد نارنجک با اشیا توضیح داده.(فکر کنم pdf اولی باشه)
حالا برای صدا اول باید بیای به یکی از آبجکتات audio>source (از منوی کامپونت) اضافه کنی. و وقتی برخورد ایجاد شد صدا پلی بشه
(اولین پستم در سال89 ) عیدتون هم مبارک
_________________ هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!