Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بررسی سوالات و اشکالات کاربران -> چند سوال از جزوه 3 game maker
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

چند سوال از جزوه 3 game maker
نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


4 شنبه 5 مرداد 1384 - 19:53
پاسخ بصورت نقل قول
علي آقا خسته نباشيد.
كد حالت down و outside room از obj_tank_body مبهم بود . لطفا كد صحيح را بنويسيد.
ممنون ميشم.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


5 شنبه 6 مرداد 1384 - 20:42
پاسخ بصورت نقل قول
علي آقا با توجه به اينكه مدتي پيدايتون نبود. به سختي موفق به كشف كدها شدم وديگر نياز به جواب دادن به پست قبلي نيست.
اما طبق معمول چند سوال:
1. آيا direction يك عدد صحيح بين 0 و 100 است اگر بله آيا مانند image_single وقتي به آخر مي رسد صفر ميشود؟
2. اگر friction همان اصطكاك است پس maxspeed ديگه چيه ؟(طبق قوانين فيزيك اصطكاك maxspeed را تايين ميكند.) friction چه ويژگيهايي دارد.
3.
كد:
if(x<0 and hspeed<0)
x=room_width;

hspeed چيه و معني شرط چيه؟
تشكر
eta

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید



اين نامه توسط eta در شنبه 8 مرداد 1384 - 20:29 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


شنبه 8 مرداد 1384 - 20:28
پاسخ بصورت نقل قول
هنوز منتظرم.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2983
محل سكونت: On the edge


شنبه 8 مرداد 1384 - 21:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

جواب تمامی سوالاتتون رو از راهنمای GM پیدا کنید...

در مورد معنی شرط فوق ، باید بگم به شرط فوق به تنهایی بی معنی هستش... اما اگه با 3 تا بلوک بعدی همراه باشه ، باعث میشه که هر پیکسلی که از یک طرف صفحه مانیتور خارج میشه ، از طرف دیگه ظاهر بشه... در واقع شرط بالا وظیفه جابجایی پیکسل های مربوط به یک طول خاص رو بر عهده داره...

hspeed همون horizontal speed یا مولفه افقی بردار سرعت در صفحه دو بعدی هست...

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |