Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> بازیهای کامپیوتری روز -> نقد و برسی Wheelman [هیجان بی انتها]
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

نقد و برسی Wheelman [هیجان بی انتها]
نويسنده
پيغام
kooshy
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 14 شهريور 1385
تعداد ارسالها: 784
محل سكونت: آسمون


1 شنبه 30 فروردين 1388 - 20:20
پاسخ بصورت نقل قول
نقد و برسی Wheelman [هیجان بی انتها]



میخوام این بازی برای بازی سازا نقد کنم و نه بازی کن ها ! البته بعضی از مطالب از اینور اونور برداشتم !

کی از سازندگان بازی بر این اظهار داشت شاید این به نظر بعضی ها مسخره باشد که یک انسان بتواند زمان را آهسته کرده و شلیک کند! و یا در حالی که با سرعت زیاد مشغول رانندگی است زمان را آهسته کرده و ماشین را 360 دور بزند و بعد از شلیک به پشت سر خود با همان سرعت به مسیر روبروی خود ادامه دهد یا در حالی که در ماشین هست به سرعت به داخل ماشین مورد نظر خود بپرد! شاید همه ی اینها عجیب باشد و اصلا با بعضی از صحنه های فیلم وین دیزل شباهتی نداشته باشد ولی اگر فیلم را دیده باشید صحنه های اکشن بسیار جالبی در بازی وجود داشت که نتوانستیم آنها را وارد بازی کنیم سازندگان ما فرم به فرم فیلم را مورد برسی قرار داده اند و از صحنه هایی که لازم بود برای ساخت بازی عکسبرداری کرده اند ، ما صحنه های اکروباتیکی را در بازی قرار داده ایم که بازیکن از آن لذت ببرد و هیجان صحنه های اکشن بازی بیشتر شود همان طور که از تریلر های منتشر شده و پشت کاور Wheelman دیده اید این بازی یک بازی تمام اکشن است که همان طور از اسم بازی پیداست به یک راننده حرفه ای (میلو) روبرو هستیم ، همان طور که قبلا از خبر ها شنیده اید Ubisoft ناشر Wheelman شده است حتی خود یوبی سافت هم فکر نمیکرد این بازی این گونه به نظر بیاید , شرکتTigon که ساخت بازی را در دست داشت برای فروش بیشتر خود و مناسب بودن بازی برای سنین پایین کلمه ی اکشن را از اول سبک خود حذف کرد و به Mission-based Driving تغییر داد (ماموریتی –رانندگی ...) اگر بازی را انجام داده باشید خواهید دید که صحنه های کشتار و اکشن آن کاملا ساده هستند!!

http://www.wallpaperez.net/wallpaper/games/The-Wheelmen-bike-1161.jpg

بتدا داستان بازی پیچینده جذاب به نظر میرسد ولی وقتی کمی وارد داستان شدید همه چیز ساده به نظر میرسد! و بازیکن را از خود زده میکند میشود اینطوری گفت که Whellman یک داستان اصلی دارد که بتدا با آن برخورد میکنید ولی نا تمام فراموش شده باقی میماند تا مرحله ی آخر! در وسط آن انگار با چندین داستان قاطی شده در این موضوع روبرو هستید ... مثلا داستان بازی به گونه ای میشود که از موضوع خود خارج شده و به چندین موضوع دیگر کشانده میشود و اصلا بیشتر مراحل کمی بی ربط به نظر میرسند و اصلا معنی مفهوم آن مبهم است , مثلا در مرحله ای خلافکاری به شما میگوید :دو ماشینم را از این نقطه به پارکینک منتقل کن بعد از انجام این کار در مامورتی او را باید بکشید! چرا؟! همان طور که گفتم اصلا مراحل بازی هیجان انگیز جالب نیستند و از همان ابتدا سریع از موضوع خود خارج میشود حتما این کار سازندگان برای هر چه جذاب تر شدن مراحل برای بازیکن بود که متاستفانه بر عکس آن از آب در آمد! ولی از حق نگذشته مراحل و ماموریت ها جالب هستند ولی اگر گرافیک و فیزیک بازی بیشتر بود عالی تر میشود همان طور که در پیش نمایش بازی هم به آن اشاره شد بیش از 80 درصد بازی رانندگی است و 20 درصد باقی ماموریت هایی که پیاده همان شلیک کردن به دشمن ... است و کار خاص دیگری نباید انجام دهید این ماموریت های رانندگی در بیشتر آنها با صحنه های اکشنی طرف هستید که شامل تعقیب گریز – تیر انداز ... میشود مراحل بازی به دو جزء تقسیم میشوند فرعی , اصلی همان طور که میدانید مراحل که سبز رنگ هستند مرحله اصلی داستان بازی را تشکیل میدهند و بقیه گزینه ها بر روی نقشه که تعداد زیادی هستند مراحل فرعی هستند به گفته ی یکی از سازندگان بازی انجام بعضی از مراحل بر روی داستان بازی تاثیر گذار هست هنوز ما چیزی ندیدیم! ولی انجام مراحل فرعی به درد باز کردن آیتم ها و گرفتن اچیومنت ها در نسخه ی X360 میخورد, وقتی شما مراحل اصلی را انجام میدهید مراحل فرعی به بازی اظافه میشوند بیشتر مراحل فرعی برای شکستن رکرد و مهارت شما در کارها است امتیاز هایی که به شما داده میشودبه ترتیب A.B.C.S است این هم باز به درد اچیومنت میخورد.
http://www.wallpaperez.info/wallpaper/games/The-Wheelmen-1162.jpg

بازی بطور کلی بخاطر صحنه های جذاب و سبک جدید فروش کرده بخوای حساب کنی این تیم بازی سازی از روی تجربشون میشه فهمید که روی این فاکتور تاکید بیشتری میکنند.


در انتها .... امید وارم سایت ارزش فعالیت دوباره داشته باشه .......

_________________
اگه زندگی سخته ……
اگه مشکلات زیاده ……
اگه بیکاری ……
اگه نیاز به سرمایه داری ….

نگران نباش …..
ما برات دعا می کنیم.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Mr_Dragon
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 خرداد 1385
تعداد ارسالها: 329
محل سكونت: My Computer


1 شنبه 30 فروردين 1388 - 22:44
پاسخ بصورت نقل قول
بازي واقعا قشنگي هست . من اصلا فكر نميكردم اينقدر جذاب باشه . البته اي كاش تعداد مراحل اكشن بازي بيشتر بود . kooshy جان از شما ممنونم.

راستی برای تمام کردن این بازی به 10 ساعت زمان نیاز هست ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |