Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> مسایل عمومی کامپیوتر -> Multi Monitoring
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

Multi Monitoring
نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


3 شنبه 21 تير 1384 - 21:55
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

براي انجام بعضي از پروژه ها به بيش از يک مانيتور نياز است . سوال روي نحوه انتخاب مونيتور و خصوصيات مورد نياز کارت گرافيکي است . آيا حتما براي اتصال دو مونيتور بايد يکي از آنها ديجيتال باشد ؟ آيا بايد کارت گرافيکي حتما 2 خروجي مانيتور داشته باشد ؟ آيا مبدل خاصی مورد نياز است ؟

ممنون
ميثم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

Re: Multi Monitoring
نويسنده
پيغام
Ali3D
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 مهر 1383
تعداد ارسالها: 183


3 شنبه 21 تير 1384 - 23:10
پاسخ بصورت نقل قول
Jack نوشته:

آيا بايد کارت گرافيکي حتما 2 خروجي مانيتور داشته باشد ؟


تا اونجایی که من می دونم باید کارت گرافیکت 2 تا مانیتور رو پشتیبانی کنه اونایی که من دیدم اون کارت گرافیکا یه خروجی دیگه داره که به وسیله ی یه تبدیل میشه امانیتور دوم رو به کارت گرافیک وصل کرد

_________________
http://blog.Ali3D.ir

http://www.Aryo.ir
بیاموزیم اندیشیدن را و نه اندیشه ها را
و بدانیم تعصب اولین گام به سوی نابودی ست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

Re: Multi Monitoring
نويسنده
پيغام
Ali3D
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 مهر 1383
تعداد ارسالها: 183


3 شنبه 21 تير 1384 - 23:55
پاسخ بصورت نقل قول
Shocked
من اومدم پستم رو ويرايش كنم به صورت نقل قول دوباره پست شد Confused

_________________
http://blog.Ali3D.ir

http://www.Aryo.ir
بیاموزیم اندیشیدن را و نه اندیشه ها را
و بدانیم تعصب اولین گام به سوی نابودی ست


اين نامه توسط Ali3D در 4 شنبه 22 تير 1384 - 02:01 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
ramin_zaghi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 تير 1384
تعداد ارسالها: 33


4 شنبه 22 تير 1384 - 00:58
پاسخ بصورت نقل قول
بله درست، Windows پشتیبانی می کنه، بعضی ها دو تا خروجی آنالوگ معمولی دارند و بعضی دیگه یکی آنالوگ یکی دیجیتال که اون دیجیتال رو با یه مبدل کوچیک تبدیل می کنند...

مبدل باید توی پکیج کارت باشه !
برای Debug خیلی کار جلبی هست ولی سیستم باید نسبتا قوی باشه و الا اجرای نرم افزار کمی کندتر می شه و احتمال هنگ، Error، و از این چیز ها بالا تر می ره.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Ali3D
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 1 شنبه 5 مهر 1383
تعداد ارسالها: 183


4 شنبه 22 تير 1384 - 02:05
پاسخ بصورت نقل قول
ramin_zaghi نوشته:
بعضی ها دو تا خروجی آنالوگ معمولی دارند

ولي وقتي من امتحان كردم هم زمان هم مونيتور و هم تلويزيون رو پشتيباني نمي كنه

_________________
http://blog.Ali3D.ir

http://www.Aryo.ir
بیاموزیم اندیشیدن را و نه اندیشه ها را
و بدانیم تعصب اولین گام به سوی نابودی ست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


4 شنبه 22 تير 1384 - 03:47
پاسخ بصورت نقل قول
@Jack:
ميثم جان، بستگي به نوع انتظاري كه اين ويژگي داريد انتخاب هاي گوناگوني هم داريد.

نقل قول:
آيا حتما براي اتصال دو مونيتور بايد يکي از آنها ديجيتال باشد ؟

حتما اينطور نيست! اما اگر قصد خريد مانيتور جديدي داريد، ديجيتال بهتر است.

نقل قول:
آيا بايد کارت گرافيکي حتما 2 خروجي مانيتور داشته باشد ؟

اگر قصد اتصال 2 مانيتور به يك كارت را داريد، بله...

نقل قول:
آيا مبدل خاصی مورد نياز است ؟

الزاما خير، اما ابزارهاي مخصوص اينكار هم وجود دارند.


فكر نمي كنم جواب ها كافي باشند... Confused ... اميدوارم اين توضيحات به بقيه هم كمك كنند!

از نظر پشتيباني ويندوز، از دو يا چند مانيتور مشكل خاصي وجود ندارد. تا جايي كه اطلاع دارم، براي اينكار 3 راه عمده وجود دارد كه مي توانيد بسته به نيازتان، از بين آنها انتخاب نماييد.

Multi-Monitor Clone:
اين روش فقط براي اين است كه بتوانيد يك تصوير را عينا بر روي چند نمايشگر نمايش دهيد. (حتي احتياجي نيست كه ويندوز را براي اينكار تنظيم نماييد، در واقع فرقي نمي كند كه ويندوز بداند شما از چند مانيتور براي نمايش تصاوير استفاده مي نماييد يا خير!)

Multi-Monitor Span:
همانطور كه اطلاع داريد Resolutionهاي مختلف مانيتورها به طور معمول نسبت طول به عرض 4 به 3 دارند مثل طول 1024px در 768px و ...
در اين حالت (اصطلاحا در كارت گرافيك به مانيتورهاي سايد باي سايد مشهورند) مي توانيد دو (يا چند) مانيتور را در كنار هم استفاده نماييد. در واقع بازهم ويندوز فقط يك مانيتور را مي شناسد اما در واقع درايور كارت شما از ويندوز مي خواهد تا اندازه Desktop را 8 به 3 در نظر بگيرد (دو برابر طول معمول) و از آنجايي كه ما كارت را طوري تنظيم كرده ايم(بايد اينكار را انجام بدهيم) كه مي داند ما از دو مانيتور پهلوي هم استفاده مي كنيم پس مشكل ما حل شده (به هر حال ويندوز همان يكي را در نظر مي گيرد - به صورت مجازي -)

True Multi-Monitor:
اين حالت با دو حالت قبلي متفاوت است. چراكه اينبار درايور كارت گرافيك به ويندوز تعداد دقيق مانيتورهاي متصل به كامپيوتر را اعلام مي كند و از آنجايي كه كنترل آنها در دست ويندوز قرار مي گيرد هر يك از مانيتورها مي توانند Resolution و عمق رنگ خاصي داشته باشند. (در دو حالت قبلي نمي شود اينكار را كرد)
نكته: يك راه راحت براي اينكه متوجه شويد كه آيا اين قابليت در كارت گرافيكي شما وجود دارد يا نه، اينست كه به Settings برويد و ببينيد كه آيا مانيتورهايي كه نمايش داده مي شوند دو عدد صفحه مانيتور كه با شماره 1و2 مشخص شده اند است يا فقط يك مانيتور نمايش داده مي شود! و اينكه ليست Display دو يا چند گزينه دارد يا خير...

احتمالا مانيتوري داريد كه با همان پورت هاي 15 پيني به كارت متصل مي شود.(آنالوگ) اگر مانيتور ديجيتال مد نظرتان است كه هيچ وگرنه چند راه ديگر هم وجود دارد...

1. تهيه يك كارت ديگر و تعيين كارت قوي تر به عنوان كارت اصلي...
2. اتصال از طريق پورت USB ... (توصيه نمي كنم چون هم قطعه مي خواهد و هم نسبتا كند است!)
3. استفاده از KMV كه براي كنترل 2 يا چند كامپيوتر از طريق يك صفحه كليد و ماوس بكار مي رود.

به هر حال كارت هاي Dual-Head و استفاده از Multi-Monitor Span مناسب بنظر مي رسند.(انتخاب با شماست)

-موفق باشيد.

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


4 شنبه 22 تير 1384 - 16:37
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
@ramin_zaghi
نقل قول:
برای Debug خیلی کار جلبی هست ولی سیستم باید نسبتا قوی باشه و الا اجرای نرم افزار کمی کندتر می شه و احتمال هنگ، Error، و از این چیز ها بالا تر می ره.

رامين عزيز از توضيحات کاملتون تشکر می کنم . اگر در مورد رابطه Multi Monitoring و Debugging بيشتر توضيح بدهيد ممنون می شم .

@كنجكاو

محمد حسين عزيز از شما هم برای توضيح کامتان تشکر می کنم . همانطور که فرموديد بسته به انتظاری که داريم انتخابهای مختلفی می توانيم داشته باشيم .

هدف از استفاده از 2 مونيتور اين است که يک مانيتور برای رندر کردن در اختيار موتور 3 بعدی باشد و يک مانيتور در اختيار ويندوز که در صورت لزوم تغييرات صحنه رندر را بوسيله يک اديتور در محيط ويندوز اعمال کنيم . حالا با توجه به انواع تنظيمات مونيتوری که معرفی کرديد فکر می کنم سيستم True-Multi Monitor انتخاب مناسبی باشد . البته شايد استفاده از Multi-Monitor Span هم انتخاب خوبی باشد . ولی شايد Performance متفاوتی در اين دو حالت داشته باشيم . البته بايد اين نکته رو هم اضافه کنم که Resolution خيلی اهميت دارد . تااين حد که برای بدست آوردن Resolution بهتر تصميم داريم از کارت گرافيکی با پشتيبانی Pixel Shader 3.0 استفاده کنيم . بنابراين شايد True Multi-Monitor انتخاب بهتری باشد . که يک مانيتور را با Resolution بالا و يک مونيتور را با Resolution متوسط داشته باشيم .

خوب به نظر شما بهترين کارت گرافيکی حال حاضر مناسب برای Multi-Monitoring چه کارتی است ؟
ATI X800 يا GeForce Serie 6800 يا بهتر است از کارتهای Quadro استفاده کنيم . البته سرمايه گزاری محدود است ( بين 300 تا 400 هزار تومان است) .


ممنون
ميثم


اين نامه توسط Jack در 5 شنبه 23 تير 1384 - 12:20 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


5 شنبه 23 تير 1384 - 01:19
پاسخ بصورت نقل قول
@Jack:
ميثم جان، اطلاعاتي در اختيارمان قرار داديد به شدت حس كنجكاوي بنده را تحريك مي كنند... VSS براي كارهاي گروهي، اين تاپيك و ... Cool منتظر خبرهاي خيلي خوبي هستم... Laughing

با توضيحاتي كه فرموديد پس همان True Multi-Monitor برايتان مفيدتر است(همانطور كه فرموديد كه قابليت تعيين رزولوشن در هر مانيتور براتان مهم است) و ظاهرا آنرا انتخاب مي فرماييد.

ميثم جان از آنجايي كه از صبح امروز تا وسط هفته آينده در تهران نيستم پس مستقيما نظرم را خدمتتان عرض مي كنم:
اگر جاي شما بودم و مي خواستم با 400 هزار تومان كارت گرافيكي مناسبي تهيه كنم به سراغ مدل PowerColor X800 Pro VIVO از شركت ATI مي رفتم... (با اينكه معمولا طرف nVidia رو مي گيرم اما انصاف اينكه آدم واقع بين باشه)

اما اگر قصد تهيه كارتي مناسب اما با نصف اين قيمت را داريد پيشنهاد بنده GeForce 6600 است. البته شايد اگر كمي تامل بفرماييد با فراگيرتر شدن و گسترش استقبال از GeForce 7800 GTX قيمت مدل GeForce 6800 Ultra از 600 هزار تومان به قيمت معقولتري در ايران سقوط كند... Confused

نمي دانم براي چه پشتيباني از PS 3.0 برايتان مهم است! اما اگر منظور و نيتتان فقط Performance بيشتر مي باشد و نه استفاده از ويژگي هاي SM 3.0 پس بيشتر در مورد X800 فكر كنيد (مخصوصا بخاطر اينكه مي خواهيد از دو مانيتور استفاده نماييد) اما اگر مانند بنده به فكر استفاده يا تحقيق (يا يادگيري و بكارگيري) PS 3.0 و VS 3.0 را هستيد (مانند UltraShadow, Vertex Texture و و و و ...) بهترين انتخاب GeForce 6800 Ultra است. اما اگر اينطور نيست پولتان را هدر ندهيد. در واقع اگر مي توانستم دوباره انتخاب كنم حتما همان مدل اول ATI را كه عرض كردم انتخاب مي كردم... تنها نقاط ضعف ATI را هم در سه چيز مي دانم
1. پشتيباني نسبتا ضعيف آن از OGL! (در مقابل GeForce)
2. ضعف اين كارت Over-Clock آن
3. عدم پشتيباني از SM 3.0

------------------------------------------------------------------------------------------------
توضيح: دوستاني كه با اين اصطلاحات آشنايي ندارند مي توانند با جستجوي اين كلمات
اطلاعاتي بدست بياورند:
SM = Shader Model
VS = Vertex Shader
PS = Pixel Shader
------------------------------------------------------------------------------------------------

اما در كل اگر قصد استفاده از ويژگي هاي جديدي كه در SM 3.0 اضافه شده اند را نداريد و براي DX برنامه مي نويسيد و اور-كلاك هم برايتان چندان مهم نيست همان ATI بسيار مناسب خواهد بود... در عوض نسبت به هزينه اي كه مي كنيد كارت مناسبي هم بدست مي آوريد (مخصوصا در مقابل هم رده هاي آن در nVidia)

نكته: تا فراموش نكرده ام، سرعت حافظه مدل اولي كه خدمتتان عرض كردم (PowerColor Radeon X800 Pro VIVO) برابر 1.6ns عنوان شده و اين يعني در تئوري شما بايد سرعتي معادل 625 مگاهرتز در حافظه داشته باشيد اما در عمل اينطور نيست و در واقع چيزي در حدود 540MHZ دستتان را خواهد گرفت نه بيشتر! (البته بازهم نسبت به محصولات nVidia سريعتر است هم از نظر سرعت هسته و هم سرعت حافظه آن) (با اور كلاك مي توانيد تا 570 و ... هم برويد اما احتمال اينكه كارت، پايداري خودش را حفظ كند بسيار كم است)

توصيه هاي نرم افزاري
براي كارت ATI: نرم افزار Catalyst
همچنين نرم افزارهايي مانند Aquamark، 3DMARK و غيره (حتي Code Creatures هم با اينكه كمي قديمي شده اما بدرد مي خورد)
خلاصه اينكه با اين نرم افزارها مي توانيد امتياز سرعت و ... كارتتان را محاسبه كرده (با بازي هاي مثل FarCry, Doom3 UT2K4) و امتيازها را با امتيازهايي كه توسط شركت هاي معتب ارائه شده اند مقايسه نماييد... Laughing

براي اينكه بتوانيد در هر يك از مانيتورها ويژگي هاي خاصي مانند task bar جدا و ... داشته باشيد هم نرم افزار هايي وجود دارند...

جديدترين كارت هاي گرافيكي:
XFX GeForce 7800 GTX: از NVIDIA كه حدود 600 دلار قيمت دارد! (6800 اولترا كه 600 هزار تومنه Crying or Very sad Confused Shocked )
Radeon X850 XT PE: از ATI كه اون هم حدود 600 دلار قيمت داره! (PE: Platinum Edition)

توصيه هاي دوستانه!
منظورم اين نيست كه تحقيق نكنيد اما با وارد كردن مدل هاي مختلفي مانند Quadro Fx، يا Personal Cinema و دهها مدل ديگر كار خودتان را سختتر از اين كه هست نكنيد. به نظر بنده همين دو گروه مناسب هستند. (مخصوصا براي بازي ها و همينطور ساخت و توسعه آنها)

كمي وقت بيشتري براي همين مدل ها بگذاريد (بيشتر از آن كه مي خواستيد بگذاريد)
-اينكه بدانيد دقيقا (دقيق تر از چيزي كه براي ما توضيح داده ايد) چه امكانات و ويژگي هايي از كارتي كه قصد تهيه آنرا داريد، انتظار داريد بسيار مهم است!
-مثلا فرموديد براي رندر كردن مي خواهيد، اگر منظورتان real-time است بايد خدمتتان عرض كنم كه بازهم بيشتر دقت بفرماييد چون اينكه بازيتان را در حالت Full Screen در يك مانيتور و ابزارهاي اديت آنرا در مانيتور ديگري بكار بگيريد(مشكلات عديده اي خواهيد داشت!) چندان راحت نيست و بايد برنامه Optimize شده اي براي اينكار داشته باشيد تا بتوانيد بدون دردسر و مشكلات جديد، از كار كردن با دو مانيتور و راحتي كه به شما مي دهد استفاده نماييد... Laughing ...(البته اگر بازي را به هنگام ساخت در حالتي غير از fullscreen اجرا كنيد (Window Mode) مي توانيد با خيال آسوده تري بكار خودتان بپردازيد!)

براتون صميمانه آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم هرچه سريعتر پروژتونو به مرحله پايداري و قابل استفاده بودن برسونيد (و به ما معرفي كنيد... Laughing )
-موفق باشيد.

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


5 شنبه 23 تير 1384 - 12:31
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
@كنجكاو
محمد حسين عزيز
اين پروژه فعلا در حد تئوری است . البته نمونه های مشابه اين کار در خارج از کشور انجام شده . ولی فعلا چون به مرحله اجرا نرسيده است . نمی تونم در مورد اون توضيحی بدهم . و کلا نمی خوام اين پروژه درز پيدا کنه . فقط در اين حد خدمت شما عرض کنم که اين پروژه ، پروژه بازی نيست . چون ساخت بازی يکی از دشوارترين ونفس گيرترين طرحهايی است که می تونه انجام بشه . و عدم در اختيار داشتن افراد خلاق باعث از بين رفتن انگيزه برای اعضای ديگر می شود . اين سايت کار جالب و بسيار بزرگی رو شروع کرده است . و اميد وارم يکی از اهداف بلند مدت سايت تربيت طراحان و برنامه نويسان و نويسندگان و .... متخصص در ساخت بازی باشد . وجود اين سايت انگيزه زيادی برای کسانی مثل من ايجاد می کنه که می بينم دارای پتانسيل بالا و افراد مشتاقی است که در زمينه های مختلف برنامه نويسی و طراحی فعالند . اين انگيزه در حدی بود که من ساعات خالی خودم رو به برنامه نويسی بازی اختصاص دادم تا برنامه نويسی کاربردی ويندوز . در حالی که در زمينه برنامه نويسی کاربردی ويندوز انقدر منابع با ارزش در اختيار دارم که انگيزه لازم برای پيشرفت در اين زمينه را ايجاد کند .

در هر حال با وجود انگيزه زيادی که برای رشد در برنامه نويسی کاربردی داشتم . نمونه کارهای من در اين زمينه حتی به 3 برنامه هم نمی رسد . ولی در برنامه نويسی بازی چندين برنامه با ارزش ساخته ام . که در ليست زير آنها را آورده ام .

Visual PR
اين برنامه يک موتور HUD است . که به راحتی می توانيد با اون رابط کاربر بازی رو طراحی کنيد .

HomeStudio - Editor
همون طورکه می دونيد در طراحی بازی از اشيا از انواع مختلی سرو کار داريم . که بعضی از آنها در Max بعضی از آنها در Q3Radiant و بعضی از آنها در خود موتور بازی توسط اديتورهای مخصوص ساخته می شوند . مثلا در PowerRender سه نوع اشيا(bsp , pro,chr )داريم که هر کدوم در محيط خاص خودش ساخته می شه . ولی چيدن اين اشيا برای بازی بصورت بصری انجام نمی شه . با استفاده از Home Studio به راحتی می توانيد يک محيط مانند يک خانه ، يک بيشه ، يا هر گروهی از اشيا متفاوتی که فاصله و جهت اون اشيا نسبت به هم بايد مشخص و ثابت باشد را طراحی کنيد . و نتيجه را در يک قالب فايل اختصاصی scn ذخيره کنيد . کلا هر فايل نمايانگر يک صحنه است .

البته يک نکته کوچک هم لازم به توضيح است که شما می توانيد در برنامه LandScape Studio که برنامه طراحی terrain , Water , .. موتور PR است ، تمام اشيا بازی را قرار دهيد . ولی به دليل حجم بالايی از حافظه که terrain و ساير اشيا landscape می گيرن قرار دادن اشيا بسيار سخت است . و با يک اشتباه ممکن است کل زحمات شما حدر برود .

Visual RunTime - Editor
اين اديتور رابطه مستقيمی با فايلهای صحنه ساخته شده توسط HomeStudio دارد . به اين ترتيب که شما بعد از ساختن صحنه های مختلف لازم است آنها را در محيط واقعی بازی که ممکن است شامل کوه و دشت و ... هم باشد قرار می دهيد .

Creating BSP Files And Porting to PR Environment
ساخت فايلهای bsp و اعمال سايه زنهای bsp به آن اشيا در محيط Q3Radiant هم از کارهای مهمی بود که در اين مدت انجام شد . البته وارد کردن اين اشيا به محيط بازی هم مقوله ای جدا بود .

First GameFrameWork
اين برنامه چهار چوب اصلی من برای طراحی بازی خواهد بود . معماری اين برنامه شباهت بسياری به معماری COM دارد . که شما بايد قبل از اجرای برنامه اشاره گر چند تابع اوليه را در يک ساختار ذخيره کنيد .

Integrating RakNet with GameFrameWork
اين هم از نمونه کارهای جالبی بود که بعد از قرار دادن HUD Engine روی GameFrameWork انجام شد .

Learning Plug-in Architector
استفاده از اين معماری هم از کارهای اساسی در طراحی اديتور بازی است . که چند برنامه نمونه هم ايجاد کرده ام .

Working with OpenSteer
من نمونه برنامه (پروژه) اين موتور با نام OpenSteerDemo را که در محيط .Net طراحی شده بود به پروژه های VC++ 6.0 تبديل کردم . البته يک مقاله نيمه کاره هم دارم که کلا در مورد آشنايی با هوش مصنوعی و اين موتور است .

اين برنامه ها خلاصه ای از کارهايی بود که در مدت 1 سال گذشته انجام داده ام . که اين سايت در تسريع طراحی و ساخت اين برنامه ها به طور غير مستقيم تاثير گذار بوده است . بنابراين با توجه به انگيزه بالايی که اين سايت ايجاد می کنه پروژه های ديگر نمی تونه فعاليت من رو در زمينه ساخت بازی متوقف کنه .


در مورد توضيحاتي كه در مورد كارت گرافيكي فرموديد ممنونم . احتمالا در اين مورد و موارد ديگر از مشورت شما و بقيه دوستان عزيز استفاده خواهم كرد .

موفق باشيد
ميثم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
كنجكاو
مدیر پروژه
مدیر پروژه


تاريخ عضويت: 1 شنبه 29 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 180
محل سكونت: نپتون-زمين


4 شنبه 29 تير 1384 - 17:12
پاسخ بصورت نقل قول
@Jack:
ميثم جان واقعا دست مريزاد... اميدوارم هميشه موفق و پيروز باشيد.

اميدوارم اين پروژه (حالا هرچي كه دقيقا هست) به بهترين نحو ممكن پيش بره و يه روز ماهم بفهميم كه پروژه چي بوده، الان چي هستن، چي خواهد بود و دوباره بهتون تبريك بگيم... Laughing

-موفق باشيد. Laughing

_________________
!Sometimes it is difficult to recognize the difference between worthless glass and priceless diamonds, specially about human beings
None of you humans seem to understand! I'm not logged in here with you! YOU'RE LOGGED IN HERE WITH ME
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |