kaktous کاربر جدید
تاريخ عضويت: جمعه 22 مهر 1384 تعداد ارسالها: 9 محل سكونت: پشت كامپيوترم
3 شنبه 9 بهمن 1386 - 20:30 |
|
|
با تشکر از راهنمائی عالی تون...راستش من فعلا جدی کار نمیکنم دارم فقط تمرین میکنم و دوستی دارم که به 3ds max وارده...و میخواستیم شروع به ساختن یک مثال کنیم. یه آدم سه بعدی بسازیم و چند تا خیابون و خونه...برای همین این مسئله برام پیش اومد که درست تر اینه که مدل ساز اندازه ها رو درست در بیاره یا من باید اندازه ها رو اصلاح کنم.
در حقیقت من از انجین خاصی استفاده نمیکنم ، فعلا دارم روی 3D Game Studio استفاده میکنم....که خود خودش scale داره و غیره که بهتر از من میدونید خودتون
پس ما واحد رو اول مشخص میکنیم چیزی که شما پیشنهاد دادید در مورد موتور unreal فرضا.
بعد مدل سازی میکنیم.
برای دوربین سوم شخص هم که دوربین رو به همون نسبت بالاتر از سطح زمین قرار میدیم.
چیزه دیگه ای مونده که من باید بدونم در این مورد؟
با تشکر از شما |
|
|