Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ذخایر ساخت بازی -> Ragdoll Animation Pack
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

Ragdoll Animation Pack
نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


4 شنبه 2 خرداد 1386 - 08:59
پاسخ بصورت نقل قول


كد:
This pack is the first step in a whole new line of development for Torque player animation. For the first time, Torque players and RTS Units can tumble and roll in realistic response to explosions.

What It Is: This initial Ragdoll Animation Pack includes 72 new animation sequences for the stock Torque player skeleton. The animations are arranged to provide responses to explosions of varying force, from any direction. In addition to the animations, the pack includes some significant code modifications to choose sequences and play them in your game.

What It Is Not: This pack is a collection of pre-defined ragdoll animations, generated using an external physics package. It is not realtime ragdoll in the Torque engine. While this may be a disappointment to some, this technique offers the following advantages over realtime ragdoll:

1) Network play: realtime ragdoll is notoriously difficult to handle in a multiplayer game, because the positions and velocities of all moving bodyparts must be transmitted across the network, vastly increasing the network traffic. The solution offered here involves no additional network overhead.

2) Performance: realtime ragdoll computes everything on the fly, which inevitably comes at a price. This system simply chooses precalculated sequences, meaning those extra clock cycles can be used for something else. While your FPS game on a fast system may be capable of handling realtime ragdoll, this pack works equally well in an RTS environment, with dozens or hundreds of units, which is something nobody can currently do with realtime ragdoll.

3) Aesthetics: because these sequences have been picked by hand, they all look right. A realtime system is far more likely to show flaws and visual discrepancies, things that just look dumb, because of the seemingly random nature of in-game physics.


دانلود :

http://rapidshare.com/files/32405211/RagdollPack.1.0.3.zip.html

حجم دانلود : 799 KB

فيلم :

http://demos.garagegames.com/ragdoll/ragdoll_wmp.wmv

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |