Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> طراحی هوش مصنوعی برای بازیهای کامپیوتری -> Flock (جمعیت)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

Flock (جمعیت)
نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


جمعه 14 اسفند 1383 - 13:34
پاسخ بصورت نقل قول
تا حالا به بازیهای استراتژی با دقت توجه کرده اید؟ در قسمتهایی از این نوع بازیها لازم است تا یک کار گروهی انجام گیرد. به عنوان مثال گروهی از سربازان به طرف محل خاصی حرکت می کنند. برای آنکه حرکت این گروه از مکانی به مکان دیگر طبیعی به نظر برسد باید اصول جمعیتها (در مورد حیوانات گله ها) رعایت شوند. این مسئله در هوش مصنوعی (AI) به مسئله جمعیتها (Flock) معروف است.

برای مطالعه مقاله جمعیتها در هوش مصنوعی می توانید به قسمت دریافت فایل مراجعه کنید و چنانچه سوال، نظر، پیشنهاد و یا انتقادی داشته باشید در همین تاپیک مطرح کنید.

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


جمعه 14 اسفند 1383 - 16:21
پاسخ بصورت نقل قول
شرمنده. به دلیل مشکلی که پیش اومده این مقاله کمی با تاخیر Upload میشه!

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


2 شنبه 24 اسفند 1383 - 20:13
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:

شرمنده. به دليل مشکلی که پیش اومده اين مقاله کمی با تاخير Upload ميشه!

من فكر مي كنم نوشتن مقالات اينچنيني محتاج وقت و دقت فراوان است . به هر حال شما هر وقت مقاله خودتون رو Upload كنيد خوشحال مي شويم .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


2 شنبه 24 اسفند 1383 - 22:27
پاسخ بصورت نقل قول
Jack عزيز

اين مقاله آپلود شده و شما ميتونيد در صورت تمايل اين فايل رو از قسمت مقالات متفرقه دريافت كنيد...

موفق باشيد

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
اسحاق
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 8 شهريور 1383
تعداد ارسالها: 561
محل سكونت: تهران


2 شنبه 24 اسفند 1383 - 22:49
پاسخ بصورت نقل قول
واقعا من از مقاله هاي هوش مصنوعي لذت مي برم و به اين مقوله خيلي علاقه دارم.از اين مقاله هم استفاده زياد كردم -البت بيشتر از ايدش چون .net رو نصب نكردم ولي كدها رو تونستم بخونم.

_________________
!؟!

اسماعيل رادپور
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


3 شنبه 25 اسفند 1383 - 22:20
پاسخ بصورت نقل قول
ممنون علی
من اين فايل رو دانلود کردم . مقاله بسيار جالبی است . مخصوصا که وقتی من برنامه همراه با مقاله رو اجرا کردم ياد يکی از مثالهای DirectX به نام Boids افتادم اين برنامه يک سری پرنده رو نشون می ده که در فضای 3 بعدی به همراه هم حرکت می کنند به نظر من برنامه Boids کامل ترين برنامه نمايانگر مدل Flocking در AI است . چون علاوه بر اينکه حرکت پرندگان در 3 جهت کنترل می شه اونها توان چرخش به سمت دلخواه خود را دارند . البته من اين برنامه رو برای يادگيری مدل Flocking پيشنهاد نمی کنم . چون بيش از حد پيچيده نوشته شده است . ولی برنامه همراه اين مقاله با زبانی ساده مدل Flocking رو نشون داده است .
Voldemort عزيز دستت درد نكنه .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


2 شنبه 1 فروردين 1384 - 16:15
پاسخ بصورت نقل قول
Jack عزیز من مثال Boids را تو SDK پیدا نکردم. میشه دقیقا اسم مثالش رو بطور کامل بگید.

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Jack
کاربر اخراج شده


تاريخ عضويت: جمعه 11 دي 1383
تعداد ارسالها: 199
محل سكونت: Earth planet


3 شنبه 2 فروردين 1384 - 00:37
پاسخ بصورت نقل قول
voldemort عزيز
من با مثال Boids قبل از اين که با dx sdk آشنا بشم در msdn 2000 آشنا شدم اگر روی سيستم msdn 2000 داشته باشيد می تونيد با يک Search ساده يا از طريق Index آن را پيدا کنيد . در Directx نسخه 8 و 8.1 اون رو به اسم DXBoids ديدم . متاسفانه اين برنامه در dx 9وجود ندارد . در msdn 2003 هم اين برنامه وجود ندارد .حجم اين فايل هم کم هست اگر اونو پيدا نکردی برات می فرستم .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
voldemort
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 4 شنبه 24 تير 1383
تعداد ارسالها: 392
محل سكونت: تهران


5 شنبه 11 فروردين 1384 - 17:46
پاسخ بصورت نقل قول
Jack عزیز من متاسفانه نتونستم این مثال رو تو MSDN 2001 پیدا کنم. اگه میشه لطفا مثال Flock بصورت 3D را برام بفرست.
mSafdel at Gmail.com

_________________
First they ignore you;then they laugh at you ;then they fight you ;then you win
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |