lord_akinak متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: شنبه 15 ارديبهشت 1386 تعداد ارسالها: 349 محل سكونت: Hell
4 شنبه 19 ارديبهشت 1386 - 20:26 |
|
|
آقاي عليزاده لينكهاي بسيار باحلي دادي دمت گرم...
هيچ بازي مهمي با جاوا ساخته نشده ، اما روند بازی سازان حرفه ای اینتوریه که دارن به تکنولوژی های جاوا اطمینان می کنن و نشانه اون هم توی ساختن بازی برای موبایل که اونجا جاوا حرف اول رو می زنه و حتی سیمبین هم مجبور شده MIDP رو ساپورت کنه
موتور های گرافیکی بر مبنای C تعدادشون سرسام آوره ، در حالی ساختن موتور برای جاوا تازه داره شروع می شه ( Java3D , jMonkeyEngine , iIrich Java Edition .. ) بنا بر این شخصا آینده خوبی برای جاوا می بینم
در مورد جاوا بیشتر ذهنیت ها منفی هستن ، اونهم به خاطر نداشتن تجربه
شما که می گی 3 سال جاوا کاری ، مموری JVM قابل تغییره ، میشه قبل از اجرا بهش گفت مموری بیشتری بهت بده. البته من موندم شما چقدر Object داشتی که OverFlow شده. شاید Refrence ها رو درست مدیریت نکردی ( جسارت نباشه شما پیش کسوتی )
داشت JNI برای جاوا در مقابل C برتری نیست ولی در مقابل زبانهای مثل Delphi , VB ,
C# و ... برتری عظیمی چون این زبان ها فقط با NET. به هم وصل می شن که در اون صورت سرعتشون کم می شه و تازه به سیستم هم وابسته می شن
باید اعتراف کنم C زبان بسیار قدرتمندیه ولی به همون اندازه بی درو پیکره ( صاحب نداره ) مایکروسافت یه ادیشن میده ، IBM یکی دیگه و ....
حالا به نظر شما من اگه بخام کار با C++ رو شروع کنم از کامپایلر کی استفاده کنم IBM , Microsoft , ...
ممنون |
_________________ And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open
Mother mary miscarry
But we pray just like insects
The world is so ugly now |
|