Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار Maya -> چیکار کنم رندر هام با کیفیت و سریع بشه
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

چیکار کنم رندر هام با کیفیت و سری
نويسنده
پيغام
maxpal97
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 1 شنبه 23 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 2


5 شنبه 24 شهريور 1384 - 12:42
پاسخ بصورت نقل قول
به نام خدا
اعضای انجمن مایا
با سلام

بابا این رندر هم که اعصاب ما رو ریخت به هم Question
خیلی طول میکشه و بعدش هم سیستم قفل میکنه .
مگه شما چطور رندر میکنین که میتونین ادامه بدین . یا بهتر بگم بهترین و سریع ترین رندر کدام است .
ضمنن اگه کسی می تونه یه لینک یا یه سرنخی ( همون لینک ) در مورد نور پردازی به بنده بده . :
. یکی این دو مشکل بنده رو حل کنه .
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
mortez maya
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 4 شنبه 4 آبان 1384
تعداد ارسالها: 8
محل سكونت: زنجان


1 شنبه 8 آبان 1384 - 23:10
پاسخ بصورت نقل قول
به نام خدا

با سلام خدمت این دوست عزیز؛


راههای مختلفی برای حل این مشکل وجود داره ولی از همه مهمتر اینه که شما باید مایا رو تو یه سیستم بالا load کنید تا مشکلی نداشته باشید اما اکه بخوایید؛ زمان رندر کردنتون بیاد پایین میتونیید Resolution رندر رو پایین بیارید برای این کار به قسمت Render Globals در خط وضعیت کنار نوار ابزار برید و از قسمت Resolution طول و عرض مورد نظر خودتون رو بدید البته با این کار تصویر رندر شده شما باتوجه به مقدارتون کوچکتر خواهد شد و سرعت بالاتر خواهد رفت همچنین میتونید در tab دوم همین پنجره پارامتر Raytracing Quality رو غیر فعال کنید.
=> با تشکر Idea
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
alireza mortazavi
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 3 شنبه 8 فروردين 1385
تعداد ارسالها: 7
محل سكونت: تهرانپارس نبش131پ20


3 شنبه 8 فروردين 1385 - 22:05
پاسخ بصورت نقل قول
دوست من رندرهاي حرفه اي را بر اساس تكنولوژي لايه به دست مي آورند مثلا يك تصوير شامل عمق ميدان يا لومينانس دپ و لايه سايه ها يا مت شادو و لايه انسداد يا اوكالوژن و......ميباشد كه هركدام جدا رندر ميشود ودر نرم افزار مايا فيوژن يا افترافكت لايه ها كامپوزيت ميشود دليلش هم براي اين است كه رنگ وقدرت سايه ها و....را ميتوان سريع كنترل كرد و ديگر براي تصحيح نياز به رندر مجدد از صحنه نيست ابزارهاي آن در رندر لاير سمت راست و پايين نرم افزار مايا ميباشد

_________________
انيمشن در تخيل شماست نه فقط در يادگيري نرم افزار
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Saeed_
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 4 شنبه 5 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 37
محل سكونت: همه جای ایران سرای من است


3 شنبه 5 ارديبهشت 1385 - 12:08
پاسخ بصورت نقل قول
سلام . Embarassed
اگر کیفیت کار برات مهم نیست میتونی در حالت Preview رندر کنی که سریع رندر می کنه .
ولی بعضی چیز ها رو هم در نظر نمی گیره .
در کل چیز خوبی نیست ولی تنها چیزی بود که به ذهنم رسید .

یا حق .

_________________
--------------------------------------------
stop make game then play Animation
and use farsi edition software
- Saeedsoft.blogfa.com -
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |