Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> نرم افزار 3D Studio Max -> رندر سطح داخلي !‌
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي

رندر سطح داخلي !‌
نويسنده
پيغام
Masterweb
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 9
محل سكونت: ُتهران


5 شنبه 4 اسفند 1384 - 16:45
پاسخ بصورت نقل قول
من چطور ميتونم علاوه بر بيرون يك جسم درون يك جسم رو هم رندر كنم ؟!
مثلا يه قوري رو تبديل به يك فنجون كردم در نتيجه سطح توي فنجان نشون داده ميشه ولي رندر نميشه !‌ Sad

_________________
[*] Created Table For UDF Upload
[*] Loading Shell Data
[*] Listening on host Port:6666 Pass:Masterweb
c:\>nc host.com 6666
Masterweb
Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195]
(C) Copyright 1985-2000 Microsoft Corp.
C:\WINNT\system32> hehe
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

جواب به این ساده ای رو نمی دن
نويسنده
پيغام
Miladbat
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 14 خرداد 1384
تعداد ارسالها: 71
محل سكونت: In 3D view


5 شنبه 4 اسفند 1384 - 17:33
پاسخ بصورت نقل قول
شما می تونید از دستور
modofier>shell
استفاده کنید یا توی
material editor> 2 side
را علامت دار کنی
این همه
3dmax
باز جواب به این ساده ای رو نمی دن
Confused Confused Confused

_________________
ممنون از توجه شما !!!
http://www.graphicplanet.net
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
Gordon Freeman
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 20 مهر 1383
تعداد ارسالها: 1044
محل سكونت: City 17


1 شنبه 7 اسفند 1384 - 21:00
پاسخ بصورت نقل قول
در پنجره رندر و در این قسمت :

Common -> Common Parameters RollOut -> Options

گزینه Force 2-Sided رو فعال کن .

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Masterweb
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 بهمن 1384
تعداد ارسالها: 9
محل سكونت: ُتهران


1 شنبه 7 اسفند 1384 - 23:55
پاسخ بصورت نقل قول
آقا من خيلي ممنونم تازه اومدم تو اين خط سوالام زياده ! براي پيدا كردن جواب اين سوال كلي زدم تو سره مكس اما نتونستم پيدا كنم چيزي !
Razz Razz

_________________
[*] Created Table For UDF Upload
[*] Loading Shell Data
[*] Listening on host Port:6666 Pass:Masterweb
c:\>nc host.com 6666
Masterweb
Microsoft Windows 2000 [Version 5.00.2195]
(C) Copyright 1985-2000 Microsoft Corp.
C:\WINNT\system32> hehe
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
msaatchi
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: شنبه 13 اسفند 1384
تعداد ارسالها: 35


جمعه 1 ارديبهشت 1385 - 12:38
پاسخ بصورت نقل قول
Gordon Freeman نوشته:
در پنجره رندر و در این قسمت :

Common -> Common Parameters RollOut -> Options

گزینه Force 2-Sided رو فعال کن .



اين كار درسته ولي زمان رندر رو بيشتر مي كنه. روشي كه Miladbat گفتن صحيح تر و استاندارده.

_________________
با آرزوي بهترين آرزوها و خدانگهدار.
محمد ساعتچي

http://www.msaatchi.com
http://www.irananimators.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 1 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |